hoogie Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Hallo mensen, ik probeer dit spel voor het eerst te spelen. Ik krijg het echter niet aan de praat omdat: Hij steeds het internet op wil, die meldingen (2 of 3 keer) sta ik niet toe via de firewall want is nergens voor nodig. Ik wil die rockstar social troep niet installeren, maar zonder dat werkt het niet? Beetje vreemd, maar dat geeft hij aan. Ook als ik het probeer te spelen met die social club heb ik problemen, ik moet me registreren, daar heb ik al helemáál geen zin in. Is het normaal dat je zo'n duur spel koopt maar het vervolgens niet normaal kan spelen? Alvast bedankt voor reacties: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bijtje Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Om GTA IV te kunnen spelen moet je aangemeld zijn bij social club en LIVE. Ik kan begrijpen dat je er geen zin in hebt, maar een schrale troost: het is gratis!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunlight Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Het staat op de verpakking dat dit nodig is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.