Bijtje Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Ik ben klaar met pakketjes bezorgen voor LJ. Maar wanneer kan ik wapens bij hem kopen? Ik zit nu ongeveer op 35% van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Ik ben klaar met pakketjes bezorgen voor LJ. Maar wanneer kan ik wapens bij hem kopen?Ik zit nu ongeveer op 35% van het spel. Je kan wapens bij Little Jacob kopen vanaf je 75% like bij hem hebt, wat je kan zien bij je stats, onder het kopje General (vaak moet je wat naar beneden scrollen). Vanaf dan zal Little Jacob je eens bellen waarbij hij je vertelt dat hij wapens aan je wilt verkopen. Om die 75% te behalen kan je missie's voor hem doen, wat je dus al hebt gedaan, en met hem daten. Meer info over de speciale vaardigheid van Little Jacob, hoe je deze unlocked en dergelijke vind je hier. Little Jacob houdt van Cluckin' Bell, ga daar dus vaak met hem eten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bijtje Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Ik ben klaar met pakketjes bezorgen voor LJ. Maar wanneer kan ik wapens bij hem kopen?Ik zit nu ongeveer op 35% van het spel. Je kan wapens bij Little Jacob kopen vanaf je 75% like bij hem hebt, wat je kan zien bij je stats, onder het kopje General (vaak moet je wat naar beneden scrollen). Vanaf dan zal Little Jacob je eens bellen waarbij hij je vertelt dat hij wapens aan je wilt verkopen. Om die 75% te behalen kan je missie's voor hem doen, wat je dus al hebt gedaan, en met hem daten. Meer info over de speciale vaardigheid van Little Jacob, hoe je deze unlocked en dergelijke vind je hier. Little Jacob houdt van Cluckin' Bell, ga daar dus vaak met hem eten. Bedankt voor je reactie. Kga gelijk uit eten!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.