Dennizzzz Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Swat 4 is heel mooi...Typ eens bij google ofzo in ik weet niet zeker of die voor de Ps2 is maar ik weet het bijna zeker... Reageren
iLoveGta Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2005 ik heb eens rondgekeken op het net en ik heb 3 spellen gevonden en dat zijn : True crime mafia The getaway black monday welke raden jullie mij aan????? gtrz :lol: Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 ik heb eens rondgekeken op het net en ik heb 3 spellen gevonden en dat zijn :True crime mafia The getaway black monday welke raden jullie mij aan????? gtrz :lol: Mafia - Slechte Graphics (op Ps2) True Crime - Slechte versie van Gta..Maar toch een leuke game The Getaway Black Monday- Lijkt mij een vet spel maar nog nooit gedaan Hoop dat je er wat aan hebt..Mijn voorkeur zou zijn The Getaway Reageren
iLoveGta Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2005 thx dennizzzz maar ik wil ook nog andere meningen horen van andere Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 thx dennizzzz maar ik wil ook nog andere meningen horen van andere No Problem .....Het is tenslotte dadelijk jou game B) Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 In True Crime Streets of La kan je wel lekker kung-fu gebruiken, dat is wel lol....maar de graphics zijn bagger...de makers hebben geprobeerd om GTA te overtreffen, nou het is ze niet gelukt Reageren
iLoveGta Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2005 ik heb ook een nieuwe game gevonden : Fear & Respect das me in de hoofdrol snoop dog da spel lijkt ook op gta en hier heb ik een site www.ign.com en dan gewoon de naam van het spel intypen en je kan daar foto's en clips bekijken ik heb die clip bekeken en ik vind het een goed game Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 ik heb ook een nieuwe game gevonden :Fear & Respect das me in de hoofdrol snoop dog da spel lijkt ook op gta en hier heb ik een site www.ign.com en dan gewoon de naam van het spel intypen en je kan daar foto's en clips bekijken ik heb die clip bekeken en ik vind het een goed game Nou als je een van die games gaat komen MOET je zeker Fear&Respect doen!! Reageren
iLoveGta Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2005 ja dat weet ik maar ik weet niet waar:s Reageren
chels-man Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 ik heb Fear and Respect een x gespeeld en ik kan het je zekers aanraden erg leuk en grappig spel Reageren
iLoveGta Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2005 ey chels - man wat bedoel je met 1 keer gespeeld of is het al uit :o Reageren
Esther Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 Ik heb zelf thuis the gataway liggen, lijkt in veel opzichten op gta, alleen het is een Engels spel, dus alle auto's rijden links, en dat is wel even wennen, ook aan de besturing moet je wennen, want bij gta gaat dat veel makkelijker, maar op den duur heb je dat ook wel door. Ik vond het echt een super mooi spel, veel actie, schieten, achtervolgingen met de auto enz. Daarom raad ik the gataway black monday aan, ikzelf heb de demo gespeeld, je bent dan een politieagent, en dat is altijd leuk, want je kan mensen of arresteren, of ze het leven uit hun slaan.... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 ik heb Fear and Respect een x gespeeld en ik kan het je zekers aanradenerg leuk en grappig spel Wil jij A.U,B dan vertellen waar je dit spel hebt gekocht. Ik heb gezocht op de site van een spellen winkel in onze stad. En normaal heeft deze winkel alle spellen. En Fear and Respect kon hij niet vinden. Heb je hem op de PS2 gespeeld ofzo? Hoeveel koste die? Waar heb je hem gekocht? Dat waren mijn vragen dan. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 22 april 2005 Rapport Geplaatst: 22 april 2005 Fear & Respect komt toch pas laatste kwartaal van dit jaar, dus volgens mij kan die nog helemaal niet gespeeld worden. Maar ik ga die waarschijnlijk ook kopen, maar dan moeten we nog wel een tijd wachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.