jeromegtafan Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 hey elke keer als ik een multiplayer game join staat er disconnected from the game ik kan niet normaal een internet game joinen met gta iv weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 hey elke keer als ik een multiplayer game join staat er disconnected from the game ik kan niet normaal een internet game joinen met gta iv weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen? Heb je al gekeken of antivirus, firewall of andere gelijke software de verbinding blokeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 hey elke keer als ik een multiplayer game join staat er disconnected from the game ik kan niet normaal een internet game joinen met gta iv weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen? Heb je al gekeken of antivirus, firewall of andere gelijke software de verbinding blokeerd? nee nog niet zit nu op school zal als ik thuis ben ff kijken of het daar aan ligt want het is echt vet irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 hmm scheef fire wall enz blokt em niet en toch wordt ik steeds disconnected from server enz :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metal_wario Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 hmm scheef fire wall enz blokt em niet en toch wordt ik steeds disconnected from server enz :S Ik heb het zelfde probleem. Het is maar mij 1 keer gelukt om er een te joinen. En als ik zelf een room maak is er niks aan de hand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 hmm scheef fire wall enz blokt em niet en toch wordt ik steeds disconnected from server enz :S Ik heb het zelfde probleem. Het is maar mij 1 keer gelukt om er een te joinen. En als ik zelf een room maak is er niks aan de hand. indd bij mij hetzelfde bij mij kon ik ook es 1x een game joinen misschien dat als de patch er is dit probleem wordt verholpen maar ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat de patch er is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 hmm scheef fire wall enz blokt em niet en toch wordt ik steeds disconnected from server enz :S Ik heb het zelfde probleem. Het is maar mij 1 keer gelukt om er een te joinen. En als ik zelf een room maak is er niks aan de hand. indd bij mij hetzelfde bij mij kon ik ook es 1x een game joinen misschien dat als de patch er is dit probleem wordt verholpen maar ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat de patch er is Ik denk eerlijk gezegd dat we hem 1 van deze dagen kunnen krijgen Hij ligt nu al bij microsoft voor controle dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) hmm scheef fire wall enz blokt em niet en toch wordt ik steeds disconnected from server enz :S Ik heb het zelfde probleem. Het is maar mij 1 keer gelukt om er een te joinen. En als ik zelf een room maak is er niks aan de hand. indd bij mij hetzelfde bij mij kon ik ook es 1x een game joinen misschien dat als de patch er is dit probleem wordt verholpen maar ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat de patch er is Ik denk eerlijk gezegd dat we hem 1 van deze dagen kunnen krijgen Hij ligt nu al bij microsoft voor controle dus ok das mooi Bewerkt: 10 december 2008 door jeromegtafan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 shit ik heb de patch gedownload en heb nog etzelfde probleem k*t rockstar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireBird0322 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ja ik heb ook de patch gedownload en ook nog steeds het probleem dat ik geen multiplayer kan joinen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ja ik heb ook de patch gedownload en ook nog steeds het probleem dat ik geen multiplayer kan joinen jah echt irritant is dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 is er geen andere manier om dit op te lossen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Azer Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Het schijnt dat dit probleem te verhelpen is door UPnP in te schakelen in je router, hier heeft het in ieder geval geholpen! Maarja geeft wel weer aan hoe Rockstar bezig is geweest met de pc versie van GTA:IV... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireBird0322 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Het schijnt dat dit probleem te verhelpen is door UPnP in te schakelen in je router, hier heeft het in ieder geval geholpen! Maarja geeft wel weer aan hoe Rockstar bezig is geweest met de pc versie van GTA:IV... En hoe schakel je dat in ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 is er geen andere manier om dit op te lossen ? allicht wel ! koop een ps3 betere graphics, no lag alleen maar voordelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.