Jump to content

gta iv multiplayer kick


jeromegtafan

Recommended Posts

is er geen andere manier om dit op te lossen ? :duh:

allicht wel ! koop een ps3 :) betere graphics, no lag alleen maar voordelen!

ps3 en geen lag? wellicht dat de lag niet veroorzaakt wordt door de lage framerate maar voorderest werkt het PSN netwerk niet bepaald lekker mee. Sowieso betere graphics? :')
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jeromegtafan

    15

  • Azer

    5

  • wesley123

    4

  • gemertenaar

    3

is er geen andere manier om dit op te lossen ? :duh:

allicht wel ! koop een ps3 :) betere graphics, no lag alleen maar voordelen!

ps3 en geen lag? wellicht dat de lag niet veroorzaakt wordt door de lage framerate maar voorderest werkt het PSN netwerk niet bepaald lekker mee. Sowieso betere graphics? :')

ik heb een pc aangeschaft voor gta iv maar ik heb spijt dat ik dat gedaan heb en met het kopen van gta iv had ik ook wel een paar maanden kunnen wachten wasie voordeliger en was er minder bugs en meer patches

Link to comment
Delen op andere websites

is er geen andere manier om dit op te lossen ? :duh:

allicht wel ! koop een ps3 :) betere graphics, no lag alleen maar voordelen!

ps3 en geen lag? wellicht dat de lag niet veroorzaakt wordt door de lage framerate maar voorderest werkt het PSN netwerk niet bepaald lekker mee. Sowieso betere graphics? :')

GTA IV op de ps3 via playstation netwerk heeft géén lag onder normale omstandigheden. Ik heb nog nooit last gehad van lag als alleen als er iemand live uitzend of opneemt die in dezelfde game zit. Verder geen lag nee. Mijn mening is dat de ps3 betere graphics heeft dan de pc versie ja.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV op de ps3 via playstation netwerk heeft géén lag onder normale omstandigheden. Ik heb nog nooit last gehad van lag als alleen als er iemand live uitzend of opneemt die in dezelfde game zit. Verder geen lag nee. Mijn mening is dat de ps3 betere graphics heeft dan de pc versie ja.
Alleen jammer dat de omstandigheden niet altijd normaal zijn, sowieso hoe defineer je het woord "normaal"?

Maar goed deze discussie heeft natuurlijk niks met het onderwerp te maken, mocht je hierover verder willen discussiëren doe dat dan hier.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV op de ps3 via playstation netwerk heeft géén lag onder normale omstandigheden. Ik heb nog nooit last gehad van lag als alleen als er iemand live uitzend of opneemt die in dezelfde game zit. Verder geen lag nee. Mijn mening is dat de ps3 betere graphics heeft dan de pc versie ja.
Alleen jammer dat de omstandigheden niet altijd normaal zijn, sowieso hoe defineer je het woord "normaal"?

Maar goed deze discussie heeft natuurlijk niks met het onderwerp te maken, mocht je hierover verder willen discussiëren doe dat dan hier.

no need :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

het probleem schijnt te zijn dat de maximale ping 25 is ofzo, dat kwam ik ergens tegen.
Lijkt me nogal stug, aangezien ik bv. ook servers kan joinen met een gele en/of rode status. En dan ligt de ping toch een stuk hoger dan 25ms.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem, 9 van de 10 keer lukt het me gewoon niet om een game te joinen. Als het wel lukt heb ik verder eigenlijk ook geen problemen.

UPnP staat bij mij ook gewoon aan (te zien in het windows live menu) dus dat kan het probleem niet zijn.

Hopelijk komt hier ook snel iets voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...