Azer Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 is er geen andere manier om dit op te lossen ? allicht wel ! koop een ps3 betere graphics, no lag alleen maar voordelen! ps3 en geen lag? wellicht dat de lag niet veroorzaakt wordt door de lage framerate maar voorderest werkt het PSN netwerk niet bepaald lekker mee. Sowieso betere graphics? :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 is er geen andere manier om dit op te lossen ? allicht wel ! koop een ps3 betere graphics, no lag alleen maar voordelen! ps3 en geen lag? wellicht dat de lag niet veroorzaakt wordt door de lage framerate maar voorderest werkt het PSN netwerk niet bepaald lekker mee. Sowieso betere graphics? :') ik heb een pc aangeschaft voor gta iv maar ik heb spijt dat ik dat gedaan heb en met het kopen van gta iv had ik ook wel een paar maanden kunnen wachten wasie voordeliger en was er minder bugs en meer patches Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 is er geen andere manier om dit op te lossen ? allicht wel ! koop een ps3 betere graphics, no lag alleen maar voordelen! komt er weer zo''n vervelende ps3 fanboy een hele topic om zeep helpen -.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 is er geen andere manier om dit op te lossen ? allicht wel ! koop een ps3 betere graphics, no lag alleen maar voordelen! ps3 en geen lag? wellicht dat de lag niet veroorzaakt wordt door de lage framerate maar voorderest werkt het PSN netwerk niet bepaald lekker mee. Sowieso betere graphics? :') GTA IV op de ps3 via playstation netwerk heeft géén lag onder normale omstandigheden. Ik heb nog nooit last gehad van lag als alleen als er iemand live uitzend of opneemt die in dezelfde game zit. Verder geen lag nee. Mijn mening is dat de ps3 betere graphics heeft dan de pc versie ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Azer Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 GTA IV op de ps3 via playstation netwerk heeft géén lag onder normale omstandigheden. Ik heb nog nooit last gehad van lag als alleen als er iemand live uitzend of opneemt die in dezelfde game zit. Verder geen lag nee. Mijn mening is dat de ps3 betere graphics heeft dan de pc versie ja.Alleen jammer dat de omstandigheden niet altijd normaal zijn, sowieso hoe defineer je het woord "normaal"?Maar goed deze discussie heeft natuurlijk niks met het onderwerp te maken, mocht je hierover verder willen discussiëren doe dat dan hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 GTA IV op de ps3 via playstation netwerk heeft géén lag onder normale omstandigheden. Ik heb nog nooit last gehad van lag als alleen als er iemand live uitzend of opneemt die in dezelfde game zit. Verder geen lag nee. Mijn mening is dat de ps3 betere graphics heeft dan de pc versie ja.Alleen jammer dat de omstandigheden niet altijd normaal zijn, sowieso hoe defineer je het woord "normaal"?Maar goed deze discussie heeft natuurlijk niks met het onderwerp te maken, mocht je hierover verder willen discussiëren doe dat dan hier. no need Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 het probleem schijnt te zijn dat de maximale ping 25 is ofzo, dat kwam ik ergens tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Azer Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 het probleem schijnt te zijn dat de maximale ping 25 is ofzo, dat kwam ik ergens tegen.Lijkt me nogal stug, aangezien ik bv. ook servers kan joinen met een gele en/of rode status. En dan ligt de ping toch een stuk hoger dan 25ms. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 dat las ik. maar als dat niet zo is, waarom zou ik dan geen enkele server kunnen joinen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 is er niet iets dat dit internet probleem kan oplossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Azer Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 is er niet iets dat dit internet probleem kan oplossen?Al geprobeerd om UPnP in je router aan te zetten? Zo ja, contact opnemen met Rockstar of wachten totdat ze zelf met een antwoord/oplossing komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1107972 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Ik heb hetzelfde probleem, 9 van de 10 keer lukt het me gewoon niet om een game te joinen. Als het wel lukt heb ik verder eigenlijk ook geen problemen. UPnP staat bij mij ook gewoon aan (te zien in het windows live menu) dus dat kan het probleem niet zijn. Hopelijk komt hier ook snel iets voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ik heb dat ook, dat ik ff 10 sec erin ben net 1 iemand dood geknald, Disconnected from the Game. Ik heb altijd mijnn antivirus helemaal uit. Maar dan doet ie het nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 heb ik dus ook had mn antivirus en firewall helmaal uit en nog lukt het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 heeft iemand hier verstand van dit te verhelpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.