Pemp Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Als je de missie Taking in the Trash hebt gedaan, dan krijg je een trui aan waarop staat LSD, dit is denk ik een verwijzing naar de drug LSD. Net als in San Andreas, LSD; Los Santos Delivery. Ik heb alleen geen idee waar deze 's' voor staat? Liberty S.... Dumb, zoiets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Al bekend, in het vervolg even de zoekfunctie gebruiken. Dan krijg je het zelf te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pemp Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Al bekend, in het vervolg even de zoekfunctie gebruiken. Dan krijgje het zelf te zien Dit had ik gedaan, maar blijkbaar niet goed genoeg. Wel jammer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kellyclarkson Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 ik denk niet dat dit een easteregg is want er lopen ook peds rond met dit vest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 LSD = Liberty State Delivery. Als je het aan elkaar koppelt kom je erachter dat Liberty State Delivery LSD bezorgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 lsd is toch drugs ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 lsd is toch drugs ? LSD is inderdaad drugs, zoals je in de hoofdpost al kon vinden. In Grand Theft Auto IV staat het volgens mij voor Liberty Sanitation Department. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 LSD = Liberty State Delivery.Als je het aan elkaar koppelt kom je erachter dat Liberty State Delivery LSD bezorgt. onlogisch dat hij zo heet aangezien het over een vuil bedrijf gaat, en niks bezorgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 mooi gevonden hier had ik nog niet aan gedacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ik dacht dat het stond voor: Liberty State Droppemend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ik dacht dat het stond voor: Liberty State Droppemend.Droppemend is niks? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Misschien gewoon Dump... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Last Time: LSD is Liberty State Delivery. Zoek ingame hun website eens op. Staat vol met doordenk grappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Last Time:LSD is Liberty State Delivery. Zoek ingame hun website eens op. Staat vol met doordenk grappen En wat is die website? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Kijk op Wikigta en dan bij de Features tak: Websites. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.