Gta Bram Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Ongeveer een kwartier geleden heb ik een topic gemaakt over LSD. Zoekfunctie gebruikt maar niks gevonden. Het betekent: Liberty State Delivery, en je kunt het vinden op een loods bij het haventerrein op het eerste eiland. Later Bewerkt: 31 januari 2009 door Gta Bram Reageren
Sandermrpsv Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Ongeveer een kwartier geleden heb ik een topic gemaakt over LSD. Zoekfunctie gebruikt maar niks gevonden. Het betekent: Liberty State Delivery, en je kunt het vinden op een loods bij het haventerrein op het eerste eiland. Later Hwt tweede toch (ook) Reageren
Gta Bram Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Ongeveer een kwartier geleden heb ik een topic gemaakt over LSD. Zoekfunctie gebruikt maar niks gevonden. Het betekent: Liberty State Delivery, en je kunt het vinden op een loods bij het haventerrein op het eerste eiland. Later Hwt tweede toch (ook) Huh? Ik snap je even niet? Reageren
zemnas Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 dat is zover ik zie geen EE hoor. ik zie heel vaak ventjes lopen met dat vest aan, en die vegen alles schoon met een bezem Reageren
siwes Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 lol loopt nico daar nou met dat vest zo ja waar/waneer kan je em krijgen ik vind em vet beter dan die spul uit russian clothe shop ofzo en die rijke lui winkels Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 lol loopt nico daar nou met dat vest zo ja waar/waneer kan je em krijgen ik vind em vet beter dan die spul uit russian clothe shop ofzo en die rijke lui winkels Je krijgt het in de missie Taking in the Trash en ja er staat LSD op ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.