DaBeast Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Alle drie succes. Pat, moet ik nou naar jou luisteren, of jij naar mij, aangezien je een nieuwkomer bent in mijn domein . Bij deze verwelkom ik je ook in het modding gedeelte . Reageren
Jay; Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Succes met jullie fora, ik heb er alle vertrouwen in! Reageren
PatrickW Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Alle drie succes.Pat, moet ik nou naar jou luisteren, of jij naar mij, aangezien je een nieuwkomer bent in mijn domein . Bij deze verwelkom ik je ook in het modding gedeelte . Jij bent mij mentor, baas da beast. Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Succes op jullie nieuwe stek! Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Gefeliciteerd Bling, succes met je aanstelling tot het GTA IV forum. Je hebt je moderator taken al ruimschoots bewezen, dus twijfel is niet mogelijk. Veel plezier! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Allemaal gefeliciteerd natuurlijk, ik had niet verwacht dat 3010 niet meeging naar de modding. (ben je ziek?) Ik weet namelijk dat die twee erg actief zijn in modden met SA. Maar dat terzijde natuurlijk. Blingboy ook weer succes natuurlijk, en euh 3010… Eh laat ook maar, succes allen ! Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Allemaal gefeliciteerd natuurlijk, ik had niet verwacht dat 3010 niet meeging naar de modding. (ben je ziek?) Ik weet namelijk dat die twee erg actief zijn in modden met SA. Maar dat terzijde natuurlijk. Blingboy ook weer succes natuurlijk, en euh 3010… Eh laat ook maar, succes allen ! Euuh, Dutchy3010 was moderator van Modding, ze gaat nu in plaats van modding Lifestyle doen. Reageren
Grove St. Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Allemaal gefeliciteerd natuurlijk, ik had niet verwacht dat 3010 niet meeging naar de modding. (ben je ziek?) Ik weet namelijk dat die twee erg actief zijn in modden met SA. Maar dat terzijde natuurlijk. Blingboy ook weer succes natuurlijk, en euh 3010… Eh laat ook maar, succes allen ! Euuh, Dutchy3010 was moderator van Modding, ze gaat nu in plaats van modding Lifestyle doen. Haha, als de leden al niet weten wie bij wat gaat, volgensmij twijfelen de admins nu ook over hun beslissing. D0h, nee hoor, veel succes in jullie nieuwe stekkies! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Komt goed jongens + Meid ! Succes ermee Reageren
Sniperx Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Succes en veel plezier in jullie nieuwe fora gedeelte. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Ik wens jullie alle drie veel succes! Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Ik wens jullie veel sterkte op het nieuwe stekkie en hopelijk zijn er weinig mensen die onzin plaatsen zodat jullie gewoon vriendelijk mee kunnen posten zonder waarschuwingen te geven Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Het eerste Duchty-Slotje is al binnen Reageren
ai3rOcky Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ik wens jullie veel sterkte op het nieuwe stekkie en hopelijk zijn er weinig mensen die onzin plaatsen zodat jullie gewoon vriendelijk mee kunnen posten zonder waarschuwingen te geven totaal mee akoord Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Het eerste Duchty-Slotje is al binnen Dat is dan wel weer jammer... Ik ben er vrij laat mee, maar alsnog van harte met jullie nieuwe "job"! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.