NandroDavids Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Samen met m'n broer ben ik bezig met een Master League met Ajax en na een nipte promotie vorig seizoen zijn we toch wel toe aan wat versterkingen. We hebben gezocht naar verschillende spelers en die toegevoegd aan onze scoutlist. Na een paar week verschijnt er dan een soort verslagje van de spelers, maar die kunnen we niet helemaal ontcijferen. Per speler staat er namelijk het loon, een percentage, vervolgens een A, B, C of D en tot slot 't hartje wat aangeeft hoezeer de speler van z'n huidige club houdt. Nu is mijn vraag: Wat betekent dat percentage? Hoeveel kans we hebben dat 'ie naar ons toe wil, of juist niet? Of iets geheel anders? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Allen dank voor het meedenken, maar na mijn vorige post heb ikzelf ook nog even door ge-Googled en gevonden wat ik zocht: Het percentage geeft aan in hoeverre je kans maakt om die speler daadwerkelijk te halen; Ook in PES 2009 dus géén terugkeer van Ryan Babel bij Ajax, helaas. Nogmaals, mijn hartelijke dank Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Helaas heb je het gevonden, ik wou je wel helpen. Weet je wel wat de rest is? Maar je kunt gerust een speler die je wilt halen, bied gewoon genoeg, zo kreeg ik VDV terug bij Ajax. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Helaas heb je het gevonden, ik wou je wel helpen. Weet je wel wat de rest is? Maar je kunt gerust een speler die je wilt halen, bied gewoon genoeg, zo kreeg ik VDV terug bij Ajax.Ik ga toch niet al m'n transfergeld spenderen aan een speler als Ryan Babel? Dat is zo'n speler echt niet waard. Misschien is het voor de sportieve resultaten op de korte termijn wel goed, maar op de lange termijn zal Ajax geen financieel gezonde club meer zijn en zal het elftal op andere posities onderbezet raken. Dus geen Ryan Babel binnenhalen voor een astronomisch bedrag, maar keurig in de breedte ingekocht: Vasili Berezutski, Nigel de Jong en Collins John; Miralem Sulejmani en Siem de Jong zijn inmiddels verkocht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.