janjanjan Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Hey hallo, Ik ben bevriend met Mike en hij heeft meegedaan aan Family Matters een progamma van Keith Bakker. Mike was verslaafd aan gamen (World of Warcraft) en had hierdoor veel problemen thuis. Hij sloeg gaten in deuren was onhandelbaar en z’n ouders en zus moesten het vaak ontgelden. Wil je hier meer over weten.... Family Matters Dinsdag 16 december, 20:25 Nederland 3 Reageren
metal_wario Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Zielig dat hij verslaaft was aan World of Warcraft. Wees dan verslaaft aan een goed spel zoals GTA4. En over GTA4 gesproken dit heeft niks te maken met GTA Reageren
Little Jacob Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Het heeft inderdaad niet veel met gta te maken maar als ik het niet vergeet zal ik zeker even kijken. Reageren
AXIO Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Daarom staat dit ook niet bij Grand Theft Auto maar online games Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Is dat Family Matters met Steve Urkel maar het is toch oude TV-serie uit jaren 90 maar in jaren 90 was niet populair van videogames en WOW bestond niet in jaren 90. Reageren
moechy Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Volgens mij is dit gewoon iemand met een dubbelaccount die 1. zich doodverveeld 2. Reclame maakt. 3. Klinklare onzin uitkraamt Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Volgens mij is dit gewoon iemand met een dubbelaccount die 1. zich doodverveeld2. Reclame maakt. 3. Klinklare onzin uitkraamt Volgens mij vindt hij zijn eigen naam ook heel leuk. Ik noem mezelf toch ook niet JelleJelleJelle? Reageren
Ferre Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Spam-o-meter: ---------|- HIGH Maar het is toch wel iets om te kijken. Ook al speurt janneman alle forums af. Reageren
lexus123 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Volgens mij is dit gewoon iemand met een dubbelaccount die 1. zich doodverveeld2. Reclame maakt. 3. Klinklare onzin uitkraamt Volgens mij vindt hij zijn eigen naam ook heel leuk. Ik noem mezelf toch ook niet JelleJelleJelle? Ik noem mezelf toch ook niet LexLexLex? Maar volgens mij kan je beter verslaafd zijn aan een echte game dan aan WoW. Ik snap niet goed wat mensen leuk vinden aan WoW, button bashen lachen... Reageren
Hackman Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Hey hallo,Ik ben bevriend met Mike en hij heeft meegedaan aan Family Matters een progamma van Keith Bakker. Mike was verslaafd aan gamen (World of Warcraft) en had hierdoor veel problemen thuis. Hij sloeg gaten in deuren was onhandelbaar en z'n ouders en zus moesten het vaak ontgelden. Wil je hier meer over weten.... Family Matters Dinsdag 16 december, 20:25 Nederland 3 Jullie zitten nu wel te vertellen dat hij reclame maakt en onzin uitkraam alleen dit soort dingen gebeuren wel degelijk in het echt. Zo heb ik ook ergens een keer gelezen dat er zelfs iemand was die zijn eigen moeder met een mes heeft bedreigd omdat ze wou dat haar zoon stopte met spelen. Dat soort dingen vind ik alleen maar triest, de moeder haar schuld natuurlijk ook aangezien ze niet goed heeft gelet over hoe lang haar zoon speelde. Vervolgens raakte die jongen dat ongestraft verslaafd aan en toen ging het mis en daarom had ze dus veel eerder moeten ingrijpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.