Jump to content

Vraag: meerdere profielen aanmaken op de pc?


C1n

Recommended Posts

Hallo allemaal

Hierbij de vraag of op de pc meerdere profielen aangemaakt kunnen worden om gta iv te kunnen spelen? Zo ja, hoe dan? --> Hoe kun je met meerdere personen op 1 pc het spel spelen?

Wellicht de saving op opslaan en dan een nieuw spel beginnen en deze onder een andere naam opslaan? Is niet echt handig, omdat er dan waarschijnlijk geen apart profiel gecreerd wordt, maar is er toevallig iemand dit heeft uitgeprobeerd of een andere oplossing weet?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ingame op Home drukt kan je een nieuw profiel aanmaken. Als je al bent ingelogd moet je je even afmelden, daarna staat de optie er wel. Savegames van ieder profiel wordt in een aparte map opgeslagen, dus die te backuppen hoeft niet.

Screenshotje:

screenshot151qk3.th.jpg

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt. Als ik op Home druk in het spel, dan komt er inderdaad een ander scherm te voorschijn. Maar een nieuw profiel aanmaken is mij nog niet gelukt. Zou je misschien nog iets preciezer aan kunnen geven hoe een nieuw profiel aangemaakt kan worden?

Link to comment
Delen op andere websites

Ok dan doen we het stap voor stap :).

Allereerst druk je dus op Home in het spel. Ik heb automatisch inloggen aanstaan dus ik ben al ingelogd voordat ik op Home kan drukken. Zoals ik al eerder zei moet je je dan eerst afmelden:

14517952ov8.th.jpg92410761fp3.th.jpg52306240pa5.th.jpg

Daarna krijg je de mogelijkheid om weer opnieuw in te loggen, of een nieuw account aan te maken. Vanzelfsprekend doe je dat laatste:

59716851dp0.th.jpg

De keuze, offline account of een live account? Ik heb maar een live account gedaan voor deze post:

93987480fn3.th.jpg90147660gt3.th.jpg

Nu wordt er een browser geopend waar je dat nieuwe account aan kan maken. Het lijkt me dat hier niet het probleem ligt, het is hetzelfde als een hotmail account aanmaken geloof ik. Zo gepiept

94501008ne8.th.jpg

Wanneer je daar eenmaal mee klaar bent ga je terug naar het spel, waar als het goed is een venster staat te wachten waar je weer kan inloggen. Gebruik hiervoor de inloggegevens die je een stap eerder hebt gebruikt om een nieuw account aan te maken. Zodra je dan op aanmelden drukt, zal het spel iets van internet moeten downloaden. Hierna ben je klaar om te starten.

68545035yt0.th.jpg48493466gd4.th.jpg

Succes :).

BTW, in je savegame folder ziet het er dan zo uit:

10cd7.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...