Jump to content

[PC] Hung Out To Dry


pcexpert

Recommended Posts

Ik heb gta4 nu een aantal dagen, en ik loop continue vast met deze missie, zodr hij in zn busje stapt is ie al meteen weg en moet ik nog inbreken in een andere auto. Ik heb geprobeerd om daar een comet te parkeren, maar die was weg zodra ik naar buiten ging door de achterdeur om m te achtervolgen.

in het rar bestand heb ik maar beide bestanden gestopt die in de map 'user_<random getallen/letters>' De savegame met '400' op het einde is het laatste gewijzigt.

Kunnen jullie me verder helpen? Bedankt alvast

savegame.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Savegames kunnen, spijtig genoeg, niet uitgewisseld worden dus zo zullen we je niet kunnen helpen. Je zal gewoon veel moeten oefenen en de besturing gewoon worden, je kan af en toe eens op pauze drukken en op je map kijken waar het busje op dat moment is zodat je kan kijken wat de kortste weg is. Verder moet je de besturing gewoon wat gewoon worden van de auto's en dan zal het wel gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Savegames kunnen, spijtig genoeg, niet uitgewisseld worden dus zo zullen we je niet kunnen helpen. Je zal gewoon veel moeten oefenen en de besturing gewoon worden, je kan af en toe eens op pauze drukken en op je map kijken waar het busje op dat moment is zodat je kan kijken wat de kortste weg is. Verder moet je de besturing gewoon wat gewoon worden van de auto's en dan zal het wel gaan.

Jammer, maar toch bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Kan er in de toekomst een soort programma komen waardoor savegames kunnen worden uitgewisseld?

Daar is niets over bekend, als modders dit zouden kunnen maken zou het natuurlijk heel leuk zijn. Maar dit kunnen we dus nog niet voorspellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Savegames kunnen, spijtig genoeg, niet uitgewisseld worden dus zo zullen we je niet kunnen helpen. Je zal gewoon veel moeten oefenen en de besturing gewoon worden, je kan af en toe eens op pauze drukken en op je map kijken waar het busje op dat moment is zodat je kan kijken wat de kortste weg is. Verder moet je de besturing gewoon wat gewoon worden van de auto's en dan zal het wel gaan.

Dit kan wel.. lees dit stukje maar eens van GTAforums.com:

If you use offline GFWL profile, you probably want to backup your savegames, thats what you need to do:

1) Backup C:\Documents and Settings\"username"\Local Settings\Application Data\Rockstar Games

and also

2) C:\Documents and Settings\"username"\Local Settings\Application Data\Microsoft\XLive

Fast way: create Backup.bat file with this:

CODE

xcopy /h /r /k /x /y /E "C:\Documents and Settings\"username"\Local Settings\Application Data\Rockstar Games" "D:\"some backup folder"\Rockstar Games"

xcopy /h /r /k /x /y /E "C:\Documents and Settings\"username"\Local Settings\Application Data\Microsoft\XLive" "D:\"some backup folder"\XLive"

and Restore.bat:

CODE

xcopy /h /r /k /x /y /E "D:\"some backup folder"\Rockstar Games" "C:\Documents and Settings\"username"\Local Settings\Application Data\Rockstar Games"

xcopy /h /r /k /x /y /E "D:\"some backup folder"\XLive" "C:\Documents and Settings\"username"\Local Settings\Application Data\Microsoft\XLive"

Dont forget to change "username" and "some backup folder"

When you need to backup, just run Backup.bat, to restore run Restore.bat and press "d" if it asks

PS It is for Windows XP, if you backup only Rockstar Games folder without XLive folder, you won't be able to use your savegames after reinstalling windows.

Dus als je een offline savegame hebt kun je je savegame map opslaan en je xlive map, dan heb je alleen nog de profilename nodig waarmee de savegame gemaakt is, aanmaken en klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...