Mevin Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 FF een vraagje ik ben bij GTA IV bij zo'n missie en je moet daar op een ladder klimmen. Hoe doe je dat op de pc, ik heb alle knopjes ingedrukt en naar settings gekeken maar ik zie helemaal niks. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Je staat bij een ladder/trap en dan druk je op F. En dan W ingedrukt houden (als je aan die ladder/trap hangt) om omhoog te klimmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Je staat bij een ladder/trap en dan druk je op F. En dan W ingedrukt houden (als je aan die ladder/trap hangt) om omhoog te klimmen Bedankt ik ga het meteen proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Ding waar ik wel vaak tegenaanloop (no pun) is dat de actie redelijk snel wordt geannuleerd door andere knoppen. Ren je er snel bij langs dan is de kans groot dat het spel F niet pakt, die geeft de voorkeur aan het doorlopen. Wees er dus zeker van dat je nagenoeg stilstaat vlakbij de trap voordat je F drukt zodat Nico in alle rust de trap kan beginnen te beklimmen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.