Joostlim Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Heb gister GTA IV gekocht, Vantevoren alles nagechecked of het kon, en jawel mijn pc was goed, Nu gta IV geinstalleerd, maar zelfs op de laagste instellingen komt hij nog schokkerig over, update van NVidia al geistalleerd, en dit helpt al iets maar nog niet alles :S PC: Intel Core 2 Duo 7200 (2,53 Ghz) 3Gb intern geheugen Nvidia 8500 (256mb is idd aan de krappe kant, maar moet kunnen) Is dit een van die problemen die waarschijnlijk met de patch opgelost gaat worden?? Of is dit gewoon een trieste zaak. Reageren
.Senne Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Volgens mij ligt het dan echt wel aan je videokaart hoor, met 256 mb.. Reageren
Joostlim Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 t Is idd wel krap, maar het past wel binnen de minimum eisen, dus zou je zeggen dattet met minumum instellingen niet hoort te schokken Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 De 8500 is een budget kaart, het ligt inderdaad aan je videokaart. Je kunt gaan voor een 8600 (GT) deze zou het wel aan moeten kunnen. Het aantal geheugen dat een videokaart heeft bepaald niet altijd of het een goede snelle kaart is. Reageren
Joostlim Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) OK dan ga ik idd kijken naar een nieuwe kaart xD Edit: Kan voor niet al te veel centjes een GeForce 9600 GT 1 gb krijgen Is dit een goeie keuze of ga ik nu alweer richting budgetkaart?? Bewerkt: 9 december 2008 door Joostlim Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Dit zou bijvoorbeeld een goede kaart voor een aardig bedrag kunnen zijn. EN9600GT Reageren
Exoit Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Dat is zeker niet echt duur Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.