Mr.Boss Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 als je hitman wil worden met geweren moet je dan met elk geweer hitman worden om het in 2 handen te kunnen hebben of alleen bij het geweer wat je wil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 als je hitman wil worden met geweren moet je dan met elk geweer hitman worden om het in 2 handen te kunnen hebben of alleen bij het geweer wat je wil ik dacht alleen het geweer dat je wil. teminste ik heb alleen bij de uzi 2 geweren en niet bij de rest van de wapens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 dus dat kan dan niet met pistolen shit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 dus dat kan dan niet met pistolen shit... ik dacht het wel, heb teminste een filmpje(van ewoud) gezien dat ie 2 shotguns in zijn hande had, dus het zou wel moeten gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 gek daar ben ik al hitman op en ik krijg er geen in twee handen of is dat een truc van ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 gek daar ben ik al hitman op en ik krijg er geen in twee handen of is dat een truc van ewoud dan bedoel ik wel dat kleine shotgunnetje maar ik zal dat filmpje wel is proberen te vinden en anders vraag maar een xtje aan Ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 Sawn-off Shtogun Tec-9 Machine Pistol 9mm Hiervan kan je er 2 dragen zover ik weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 Maar ik zelf had het toen ik ammu-nation missie had gehaald 2 macs (micro smg) in men hande. Maar het heeft er niet veel mee te maken of je ammu-nation aald om 2 wapens te hebbe maar ik had het wel zoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 je moet gewoon een code gebruiken of veel op mensen schieten met die wapens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 (bewerkt) ik cheat niet @ big smoke kan je een screentje plaatsen van die machine geweer Bewerkt: 15 april 2005 door maartenmensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 ik cheat niet @ big smoke kan je een screentje plaatsen van die machine geweer die machinegeweren zitten ook gewoon in het spel... 1tje op het huis van sweet 1tje onder de brug Achter het huis van Sweet 1tje in de hoek achter het huis van Sweet... Als je ff naar Grove Street gaat... heb je ze meteen allemaal :rolleyes: (of je gaat ff naar de Ammunation en kijkt ze daar) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...inhoud=WEAP_5-2 Of een uzi wat jij wil . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 micro smg ja weet ik maar als je een michine gun dinges haalt krijg je ze allemaal toch :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lvpd Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 micro smg ja weet ik maar als je een michine gun dinges haalt krijg je ze allemaal toch :blink: ik weet ni ma ik denk het vanwel :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 het is zo op die smg na Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.