Jump to content

Tear Gas in PC versie


TheRealBest999

Recommended Posts

Hey, weet iemand soms hoe ik die wapen Tear Gas kan krijgen? Of kan iemand een bestand ofzo geven dat mijn mannetje het gelijk heeft? En btw als dat ding met de bestand kan geef dan ook ff m60 please. Lol.

Link to comment
Delen op andere websites

Tear Gas is alleen in de PS2-Versie aanwezig. Hiermee bedoel ik de eerste Versie, in de Platinum-Versie is dit eruit genomen, waarom is onbekend. Ik heb de Platinum-Versie, dus ik heb geen ervaring met dit wapen. Behalve in Gta: San Andreas, daar zit het wapen ook in(In Gta: LCS zit het wapen er ook in, maar dit kan alleen met behulp van de Cheatdevice). Wat bedoel je met bestand? Wil je gaan modden of ben je bestanden kwijt? Voor info over de M60, klik hier.

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Teargas zit inderdaad niet in de PC-versie. Door middel van mods heb ik het wapen wel eens wél gehad, maar heel veel stelt het helaas niet voor. De M60 is echter wel gewoon aanwezig in het spel. Nadat je de missies van Phil Cassidy voltooid heb, kan je deze daar kopen, tijdens en na de missie Phnom Penh'86 beschik je over dit wapen, en in een wachttoren van de militaire basis kan je dit wapen vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...