Jump to content

Overzetten save game naar ander profiel


nero540

Recommended Posts

hey,

ik was niet zeker of GTA IV op mijn laptop kon werken .. en een kameraad van mij had problemen met het spel op zijn laptop .. dus ik installeer het enzo .. maar hij logde in met zijn account .. ik had natuurlijk dat vergeten afmelden enzo .. en dus speeldei k lekker door .. ik heb al een dikke 8 uur gespeeld op het spel, mar zag nu pas mijn fout *ik ben dom, kweet het ..* dus ik maak een eigen account, en dacht zo verder te kunnen spelen .. maar helaas! op mijn profiel moet ik opnieuw beginnen, en op het profiel van men kameraad kan ik wel verder spelen ..

Is er geen mogelijkheid om het spel dat nu op mijn kameraad zijn profiel staat, over te plaatsen op mijn profiel? :(

Want ik heb niet zo veel zin om opnieuw te beginnen .. mijn kameraad geeft mij de toestemming voor het overplaatsen .. zo kan hij zelf starten vanaf het begin, zodra zijn laptop up-to-date is.

Hopelijk weten jullie iets?

ps: ik heb het spel zelf al een paar keer ge-saved .. maar als ik op mijn profiel op Load klik zegt die dat er geen savegame te vinden is op mijn hard disk?? :S

Groetjes,

maarten

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb er niet helemaal verstand van maar misschien heb deze site al een savegame staat ofzo waar je dan in de folders van gtaiv kan stoppen? ik zeg maar wat, maar iemand kan het wel verduidelijken als het mogelijk is? :?

Link to comment
Delen op andere websites

mercikes voor de reactie .. ik heb gisteren +- een uurtje zitten zoeken op het internet .. blijkbaar ben ik de eerste die die vraag stelt :?

ik heb dan op Windows Live Games zitten zoeken (waar normaal gezien het game word opgeslaan, heb ik ook niet veel nuttigs gevonden .. Wat ik wel weet is hoe je dus die games kunt overzetten van PS3 naar PC en terug, maar helaas is dat dus niet het zelfde en heb ik geen PS3 ..

dus .. heb ik maar het spel opnieuw begonnen, en ben ik ondertussen al weer evenver als er voor ^^ ik moet trouwens zeggen dat het game sneller werkt dan er voor :)

Mocht natuurlijk toch iemand weten hoe het lukt, mag je het altijd laten weten .. niet dat ik het dan nog ga doen, maar wel handig voor mensen die dus het zelfde voorgehad hebben als mij :engel:

groetjes,

maarten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...