Jump to content

Gta Vice City Trainer


FrankDangerz

Recommended Posts

Hey,

Ik had nog vraagje over de Gta Vice City Trainer. ( de Garage Editor. )

Snap niet zo goed hoe die werkt.

Hoe kan je weten welke garage die bedoelt bijv: Hyman Condo - Garage one - Space one

Waar komt de auto dan

en als je de instellingen hebt ingesteld dan moet je toch op Write drukken ?

PLs help me:P

^_^

Link to comment
Delen op andere websites

In elke garage kunnen een bepaald aantal auto's. In sommige één, andere twee en in ééntje vier. Tenminste dan heb ik het over hoeveel erin kunnen zonder trucjes, anders kan je er in bijna elke garage vier zetten. Dus elke garage heeft een bepaald aantal plekken, die heeft de trainer een naam gegeven, dus als jij op Hyman Condo garage 1, space 1 een paarse taxi zet, komt deze in een hoek in de grote garage te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

In elke garage kunnen een bepaald aantal auto's. In sommige één, andere twee en in ééntje vier. Tenminste dan heb ik het over hoeveel erin kunnen zonder trucjes, anders kan je er in bijna elke garage vier zetten. Dus elke garage heeft een bepaald aantal plekken, die heeft de trainer een naam gegeven, dus als jij op Hyman Condo garage 1, space 1 een paarse taxi zet, komt deze in een hoek in de grote garage te staan.

Tnx for hulp:D

Dus Als ik op Hyman Condo garage 1, space 1 een auto plaats...

Dan moet ik in een grote garage kijken :tu: ... maar welke ( ja 't klinkt dom maar ik snap het gwn nog niet 100%:puh:)

Toch bedankt:)

( allebei )

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan inderdaad, dat kun je gewoon instellen bij hetzelfde menu als waarmee je de auto's in de garage(s) laat spawnen.

FrankDangerz, ik denk dat je aan deze plattegrond nog wel wat kan hebben. Op deze locatie staan alle savehouses, waarvan veel ook een garage bevatten. Beweeg met je muis over het bolletje om de naam van het pand te zien; op die manier weet je waar je de wagens kunt vinden. Zo ligt het Hyman Condo in Downtown.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan inderdaad, dat kun je gewoon instellen bij hetzelfde menu als waarmee je de auto's in de garage(s) laat spawnen.

FrankDangerz, ik denk dat je aan deze plattegrond nog wel wat kan hebben. Op deze locatie staan alle savehouses, waarvan veel ook een garage bevatten. Beweeg met je muis over het bolletje om de naam van het pand te zien; op die manier weet je waar je de wagens kunt vinden. Zo ligt het Hyman Condo in Downtown.

Oke ;D

Dankjewel Donwell

Eindelijk :tu::D

Bedankt voor de snelle reacties ( allemaal ) :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Oke,

Ik weet nu hoe alles werkt.

Maar er is nog iets :7

Namelijk als ik de instellingen van de Garage Editor heb ingesteld,

dan ga ik het spel weer in en dan ga ik naar de gekozen garage en kijk ik in de garage...

Maar meestal ( 1 keertje niet ) dan wil die 'heele' garage niet meer open en zit ie dus op slot .

Ik zou niet weten waarom ( doe toch alles goed hoar ^_^ )

Als je de instellingen hebt ingesteld moet je toch op Write drukken ? ( dat heb ik ergens gelezen )

Het is me 1 keer gelukt.

toen drukte ik ook op write.

Maar als iemand dit probleem weet .. pls help me _O_

Frankdangerz,

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaf ook aan dat je die garages nog niet helemaal snapte.

Hyman Condo is een safehouse met 3 garages. Deze safehouse zit helemaal linksbovenin de map. De grootste garage is in de editor garage1, de garage daarnaast garage 2 en die daarnaast garage 3. Snap je?

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaf ook aan dat je die garages nog niet helemaal snapte.

Hyman Condo is een safehouse met 3 garages. Deze safehouse zit helemaal linksbovenin de map. De grootste garage is in de editor garage1, de garage daarnaast garage 2 en die daarnaast garage 3. Snap je?

jah ;)

tnx dit snapte ik al naar de reactie van Donwell maar nog bebankt.;)

Maar ik zou nog wel willen weten waarom soms de garagers op slot gaan als ik de garage editor van de trainer gebruik.

Tnx iedereen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als zo'n garage op slot is moet je er tegen gaan staan lopen/rennen of een blokje om lopen en dan weer proberen. Meestal zal de garage dan wel open gaan, en kun je je auto's pakken. ^_^

oke;)

Tnx;D

Zal het proberen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als zo'n garage op slot is moet je er tegen gaan staan lopen/rennen of een blokje om lopen en dan weer proberen. Meestal zal de garage dan wel open gaan, en kun je je auto's pakken. ^_^

oke;)

Tnx;D

Zal het proberen ;)

of meschien heb je dat safehouse nog niet gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

Als zo'n garage op slot is moet je er tegen gaan staan lopen/rennen of een blokje om lopen en dan weer proberen. Meestal zal de garage dan wel open gaan, en kun je je auto's pakken. ^_^

oke;)

Tnx;D

Zal het proberen ;)

of meschien heb je dat safehouse nog niet gekocht

Dat kan mar hij heeft waarschijnlijk de savehouse die hij bedoelt al gekocht :ch:

Ik heb ook gehad dat de garage niet open wildegaan er stonden een blauwe greenwood( me favo auto) en een blauwe sandking in ?

Is dit een bug ofzo want hij wilt niet meer open.

Link to comment
Delen op andere websites

Als zo'n garage op slot is moet je er tegen gaan staan lopen/rennen of een blokje om lopen en dan weer proberen. Meestal zal de garage dan wel open gaan, en kun je je auto's pakken. ^_^

oke;)

Tnx;D

Zal het proberen ;)

of meschien heb je dat safehouse nog niet gekocht

Dat kan mar hij heeft waarschijnlijk de savehouse die hij bedoelt al gekocht :ch:

Ik heb ook gehad dat de garage niet open wildegaan er stonden een blauwe greenwood( me favo auto) en een blauwe sandking in ?

Is dit een bug ofzo want hij wilt niet meer open.

Ik heb de savehousen al gekocht xD

Maar, soms gaat ie niet open.

Ik ren er dan tegen aan.

Nu doet ie het al dus het heeft gewerkt.

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...