Jump to content

ruff rider


tiim

Recommended Posts

Je zal hem toch gewoon moeten achtervolgen. Je kan een snelle wagen met goede wegligging, zoals de Comet of Sultan RS, nemen en deze bij de buurt van de marker in Chinatown zetten zodat je deze snel kan nemen als Jayvon vlucht op z'n motor. Laat Cherise ook leven, zo ben je die tijd ook al uitgespaard. Verder kan je af en toe eens kijken op je map (pauzemenu -> map) om zo rustig te zoeken hoe je je het snelst naar de plek van Jayvon kan begeven.

Veel succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Hanneswasco aangeeft zou je Cherise beter kunnen laten leven want als je haar doodmaakt dan neemt dat genoeg tijd zodat Jayvon er vandoor kan gaan. Als ik jou was zou ik direct na de cutscène snel op de motor stappen die redelijk dicht bij je staat (staat er enkel tijdens de missie) en hem dan achtervolgen. Daarna moet je hem achter na en moet je proberen om niet door het verkeer te worden geschept want wanneer dat gebeurt kun je er ook wel de donder op zeggen dat hij ontsnapt. Probeer niet op hem te schieten tijdens de rit want je zal gegarandeerd van je motor vallen omdat je niet goed genoeg op de weg lette en daarom kun je beter wachten tot zijn vrienden aan bod komen. Ze zullen dan namelijk op jou gaan jagen samen met Jayvon en ze maken natuurlijk geen schijn van kans tegen dé Niko Bellic en dus maak je er korte metten mee en is de missie gehaald. ^^

Mocht je nog meer vragen hebben dan kun je altijd nog van tevoren even kijken op WikiGTA waar ze de missie ook met je doornemen en ook handige tips meegeven voor tijdens de missie. Als je er dan nog niet uitkomt maak je gewoon een topic aan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

maar telkens als ik een auto spawn ofzo dan is hij weg als de missie begint waar zou ik hem dan neer moeten zetten

Je kan aan de overkant van de (grote) straat proberen, of gewoon de moto nemen. Al kan zal je met de moto een grotere kans hebben dat je er af valt waardoor je hem kwijt geraakt. Gewoon veel oefenen met de moto zal het dus worden, of toch nog eens die auto proberen te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd,

Ik liet Cherise 1ste keer leven

en deed ze 2de keer dood

Maar had geen verschil,

Ik begon met een NRG

ik schoot haar en dan direct op NRG en

gaan met die banaan :puh:

Dus het is mogelijk anders geven ze je de kans niet om

te kiezen ;)

Gratzz

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd,

Ik liet Cherise 1ste keer leven

en deed ze 2de keer dood

Maar had geen verschil,

Ik begon met een NRG

ik schoot haar en dan direct op NRG en

gaan met die banaan :puh:

Dus het is mogelijk anders geven ze je de kans niet om

te kiezen ;)

Gratzz

ja had ik ook maar vind ik nog vreemd toen ze dood was was ik hem meteen kwijt :N

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op de motor zit gewoon achtervolgen. Niet schieten, dit lijd je alleen maar af.

Na een paar minuten trommelt hij een paar vrienden op. Gewoon blijven achtervolgen. In dat park kun je ze zo doden.

Staat ook op wikigta volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op de motor zit gewoon achtervolgen. Niet schieten, dit lijd je alleen maar af.

Na een paar minuten trommelt hij een paar vrienden op. Gewoon blijven achtervolgen. In dat park kun je ze zo doden.

Staat ook op wikigta volgens mij.

Jij hebt het waarschijnlijk over de missie No Love Lost, maar de topicstarter heeft problemen met Ruff Rider. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...