Jump to content

Vatlooping


jancoCJ

Recommended Posts

:schater: Hey ik had sa un instal gedaan alle bestande verwijderd van sa opnieuw gein staleerd maar ik hat er voor dat hij vast loop naar even spelen

Maar nu heb ik hem dus opnieuw geinstaleerd aleen... hij loopt dan weer vast ik krijg dan de melding Gta sa exe werkt niet meer :-(:-(:-(

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk is rockstar map niet meer compleet, of heb je zitten modden en zijn daar problemen uit onstaan ? maar *hier* heb je alvast een link waar je gta sa.exe kan downloaden, ik weet niet of die veilig is btw!

succes!

EDIT: mijn links heb ik weg gehaald, daar kon je niks meer mee!

>>> Door _KoE_Mzungu: Het aanbieden van gta_sa.exe valt onder warez, dus niet toegestaan: link verwijderd.<<<

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT : de file is wel een torrent, dus heb je een torrentdownloader nodig om het te downloaden hier kan je er een downloaden !

>>> Door _KoE_Mzungu: Het aanbieden van gta_sa.exe valt onder warez, dus niet toegestaan: link verwijderd.<<<

KoE_Mzungu ik snap niet wat ik met die link kan... :N:N

Link to comment
Delen op andere websites

sorry janoCJ maar mijn link heeft geen zin meer! het aanbieden van GTa sa.exe ging tegen de regels in waardoor de link verwijdert is!

Maar misschien is het het proberen waard om nog een keer te uninstaleren, dan kijken of er nog wat bestanden overzijn van GTA sa en die ook allemaal verwijderen, en dan het nog een keer instaleren! zover ik weet werkte dat bij mij!

succes

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...