sniper rifle Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Eey iedereen Ik heb laatst de missie ''to Victor, the spoils'' gedaan, nu kan je bedrijven overnemen. Over Empire building heb ik een paar vraagjes: Vraag 1: Een van mijn bedrijven is Marty's bordeel, ik kan dat gebouw aleen niet veranderen in een high-roller. Als ik bij dat bord sta staat er dat het niet beschikbaar is (currently, you cannot develop this site.)Weet iemand hier de bedoeling van, en kun je deze later nog wel veranderen in een high-roller? Vraag 2: Op wikigta staat dat je bij een high-roller je beveiligers bewapend zijn met machinegeweren en ak's. Bij mjij hebben ze daar nog enkel pistolen en honkbalknuppels. Zal dat eraan liggen dat ik nog niet op het andere eiland ben? Vraag 3: Ik kan nu alleen nog maar de eerste soorten bedrijven openen: Protection racket, Loan shark en pimping. Wanneer kun je ook de laatste 3 soorten bedrijven spelen? heel erg bedankt, sniper rifle Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) Vraag 1: Deze ga je nog nodig hebben in een missie(namelijk deze), en dan mag hij niet groot zijn. Na voltooiing van deze missie kun je er een 'High Roller' van maken. Vraag 2: Dat zal veranderen naarmate je de Storyline uitspeelt. Correct me if I'm wrong... Vraag 3: Deze verkrijg je als het oostelijk eiland beschikbaar is, en dat doe je door de missie From zero to hero te voltooien. Succes. Bewerkt: 9 december 2008 door MegaPilot Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Vraag 2 even aanvullen. Je krijgt zwaarbewapende mannen als je Drug, Burglary en smokkelen hebt. En die unlock je na de missie From Zero To Hero (in die missie kun je naar het westelijke eiland. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Ahhah! bedankt mensen Reageren
ief2 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Vraag 2 even aanvullen.Je krijgt zwaarbewapende mannen als je Drug, Burglary en smokkelen hebt. En die unlock je na de missie From Zero To Hero (in die missie kun je naar het westelijke eiland) En die KAN je unlocken na de missie ... Dit doe je door een Drug-, Burglary-, Smokkelbedrijf van een andere gang over te nemen. Dus als je bv. een smal-time burglary van de sharks overneemt, kan je zelf ook een burglary gebouw bouwen. Hetzelfde geld voor drugs en smokkelen. En bij vraag 2: was het niet dat bij smal-times bats en pistols hebt, bij het middelste (even naam bergeten) sub-machine geweren en bij de highrolers de ak's? Dit kan ook helemaal verkeerd zijn. Reageren
Angel_of_Dark Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Je kan alleen AK's en silented MG's poppetjes krijgen als je gebouw een Burglary, Smuggler of een Drugs is... bij de rest is ook een High-Roller gewoon bewapend met 9mm's en knuppeltjes... En ik DACHT dat je pas zelf een Burglary etc. kan bouwen als je een Medium Venture van een rivaal hebt overgenomen... en je unlockt ze sowieso als je de storyline hebt voltooid. Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Nee, je hoeft alleen maar de business over te nemen om die te unlocken. Maar geen een Empire site is small (behalve in die ene missie van Mendez). Reageren
Rubengtagamer Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Burglary?? moet dit niet robbery zijn?? Reageren
Maarten11 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Burglary?? moet dit niet robbery zijn?? Het is inderdaad robbery, maar het betekent allebei hetzelfde;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.