recromancer Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) Hoi Dit zijn mijn Specs: Windows: Microsoft Windows Xp Professional SP3 Processor: Intel® Celeron® CPU 3.06Ghz VideoKaart: Ati Radion Sapphire Hd 3850 (512 Mb) Geheugen: 1,5 Gb Ram Directx: DirectX 9.0 C als ik het opstart, gaat heel snel en alles, ga ik naar options staat alles bij mij Automatisch op: 1024x768 Texture Quality: Medium Render Texture: High Distance View 58 Detail View 100 Car View 100 Shadow Desenty 16 dan ga ik het spel spelen en dan gaat get best wel SLOOM. ik zet alles op LOW: 1024x768 Texture Quality: Low Render Texture: Low Distance View 58 Detail View 47 Car View 32 Shadow Desenty 6 en dan gaat het net zo sloom Help?? BTW: Ja ik weet het m'n Processor maar de snelheid ervan is hoger dan 1,8Ghz -RecroMancer- Bewerkt: 9 december 2008 door recromancer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Misschien die vier balkjes nog naar het minimum terugschroeven? Verder kan het lage aantal fps aan zowel GTA IV en aan jouw pc (Celeron is niet bepaald het beste wat er is) liggen, GTA IV loopt zelfs op de beste PCs niet altijd even goed. Wat jij wellicht nog kan doen is de clips uitzetten (onder Game tabblad wanneer je Escape drukt), een defragmentatie doen van je HDD of op 800*600 gaan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master Glenn Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Sorry dat ik het zeg maar het wordt dat toch denk ik een nieuwe processor, want Celeron heet geen cashe geheugen en dat is wel belangrijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Misschien die vier balkjes nog naar het minimum terugschroeven? Verder kan het lage aantal fps aan zowel GTA IV en aan jouw pc (Celeron is niet bepaald het beste wat er is) liggen, GTA IV loopt zelfs op de beste PCs niet altijd even goed. Wat jij wellicht nog kan doen is de clips uitzetten (onder Game tabblad wanneer je Escape drukt), een defragmentatie doen van je HDD of op 800*600 gaan spelen. Clips Waren al uit en heeft geen nut ik w8 ff tot de ATI Fix en dan nog niet Echt iets gefixed koop ik een: Core 2 Dual 2,5 Ghz 64X die kan het wel aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.