Jump to content

Is dit een goede laptop om GTA 4 te spelen


KeFFie007

Recommended Posts

ik ga binnenkort een nieuwe laptop kopen

en ik was benieuwd of jullie misschien een goede laptop weten

waar ik GTA 4 op kan spelen

p.s. budget maakt niet uit

Is dit misschien een goede laptop om GTA 4 op te spelen?¿?¿?¿?

Processor/type

Intel® Centrino® processortechnologie

• Intel® Core™2 Duo Processor T9300

• 2,5 GHz , Level 2 cache, 6 MB

• Intel® PRO/Wireless 4965AGN netwerkinterface

Geïnstalleerd besturingssysteem

Legitieme Windows Vista® Home Premium 32-bits

Standaard geheugen

4096 MB

Geheugenlayout

(2 x 2048 MB)

Interne drives

Interne vaste schijf

250 GB

Vaste schijfcontroller

SATA vaste schijf

Snelheid vaste schijf

5400-rpm

Type optische drive

Lightscribe Super Multi dvd-writer (±r, ±rw) met ondersteuning voor dubbellaag

Video-opname interface

IEEE 1394 FireWire®-interface

Schermformaat

14,1-inch WXGA high-definition BrightView breedbeeldscherm

Weergaveresolutie

1280 x 800

Videoadapter

NVIDIA® GeForce™ 8400M GS

Video RAM

Totaal tot 1407 MB videogeheugen beschikbaar, waarvan 128 MB gereserveerd

Intern geluidssysteem

3D Sound Blaster Pro compatibel 16-bits geluid geïntegreerd

Luidsprekers en microfoon

Altec Lansing® luidsprekers

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je mist een goede videokaart. Bovendien geloof ik niet dat er een laptop bestaat die GTA IV kan draaien aangezien er in de gemiddelde laptop alleen maar Mobility kaartjes zitten en die stellen vaak niet zoveel voor. En als je echt een laptop wil die GTA IV draait zit je toch al gauw in een prijsklasse van. Een paar duizend. :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je mist een goede videokaart. Bovendien geloof ik niet dat er een laptop bestaat die GTA IV kan draaien aangezien er in de gemiddelde laptop alleen maar Mobility kaartjes zitten en die stellen vaak niet zoveel voor. En als je echt een laptop wil die GTA IV draait zit je toch al gauw in een prijsklasse van. Een paar duizend. :erm:

maar NVIDIA® GeForce™ 8400M GS is toch beter dan minimale eisen

p.s. ik speelde GTA San Andreas ook altijd op laptop waarom dan niet GTA 4 op een nieuwe laptop

Bewerkt: door KeFFie007
Link to comment
Delen op andere websites

ik speelde gta san andreas ook op de laptop en dat ging uitstekend

nu speel ik ook gta4 en dat gaat eigenlijk best wel slecht

ik hoop dat de patch voor ati het gaat verhelpe

maar ik zou toch echt een laptop kopen die minstens over de 1000euro is anders gaat het em niet worden denk ik!

Link to comment
Delen op andere websites

is mijne wel goed dan

Processor AMD Athlon 64 X2 Dual-Core - QL-62 Kloksnelheid 2100 MHz Besturingssysteem Windows Vista Home Premium Edition SP1 Intern geheugen 2048 MB DDR2 Harde schijf 160 GB (5400 RPM, Serial ATA) Mediastations Lightscribe Super Multi dvd-writer (±r, ±rw) DL Beeldscherm 15.4 inch WXGA BrightView TFT Breedbeeld Resolutie 1280 x 800 pixels Videokaart ATI Mobility Radeon HD 3450 Videokaartgeheugen 256/1022 MB

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm....

Als je een laptop wil voor gta IV , zou ik een alienware laptop pakken ;)

Waarom ? Achteraan in het handboek van gta iv staat er 'works best with alienware computers'....

Een tweede punt , alienware heeft uitstekende computers voor prima prijzen.

www.alienware.com/

Daar ff een laptop'je zoeken :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je mist een goede videokaart. Bovendien geloof ik niet dat er een laptop bestaat die GTA IV kan draaien aangezien er in de gemiddelde laptop alleen maar Mobility kaartjes zitten en die stellen vaak niet zoveel voor. En als je echt een laptop wil die GTA IV draait zit je toch al gauw in een prijsklasse van. Een paar duizend. :erm:
Das bullsheise, laptops kunnen 'm best draaien ook al is 't waarschijnlijk op minimale instellingen als je een betaalbare hebt. Ik haal dan nog 15-20 fps, lang niet slecht als ik sommige topics bekijk.

Of je echter het spel gaat trekken met een 8400 lijkt me sterk, 8600 is denk ik het minimale. Dat 8400 een hoger cijfer is dan 7900 wil namelijk nog niet zeggen dat het een betere kaart is.

Link to comment
Delen op andere websites

Das bullsheise, laptops kunnen 'm best draaien ook al is 't waarschijnlijk op minimale instellingen als je een betaalbare hebt. Ik haal dan nog 15-20 fps, lang niet slecht als ik sommige topics bekijk.

Of je echter het spel gaat trekken met een 8400 lijkt me sterk, 8600 is denk ik het minimale. Dat 8400 een hoger cijfer is dan 7900 wil namelijk nog niet zeggen dat het een betere kaart is.

Onzin of niet, feit is dat je geen GTA IV kan spelen op welke laptop dan ook die jij bij de gemiddelde mediamarkt haalt voor minder als 1200 euro. En jij en ik weten allebei dat je voor 1200 euro een monster van een kast thuis kunt hebben staan (geen laptop). Hij zegt misschien dat er geen budget is, maar ik reken er niet op dat we hem met een laptop van 2000 á 2500 euro voor moeten schotelen.

En geloof me, die mobility kaartjes geven erg snel de geest. Misschien als ik het zo uitleg dat je het begrijpt:

Hoe krachtiger de kaart hoe groter de hitte.

Zwaardere processen betekent meer hitte.

Laptop is compact en heeft weinig koelingsruimte.

Daarom speciaal voor de laptops, Mobility GFX Cards.

Daarom:

Klein maar krachtig kaartje + zwaar process + weinig koelingsmogelijkheden = warm kaartje.

En in het algemeen betekent 'warm kaartje' iets in de zin van 'verminderde levensduur', 'systeemcrashes', etc.

Okee, ik geef het toe. Ja, je kunt vast wel GTA IV op een laptop spelen die een boel centen kost. Is dit verstandig? Naar mijn mening: Nee, niet echt. :dans:

Heb jij voor hetzelfde geld dat je betaalt voor een laptop die GTA IV kan draaien een goede PC: Ja, twee zelfs.

I rest my case. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Das bullsheise, laptops kunnen 'm best draaien ook al is 't waarschijnlijk op minimale instellingen als je een betaalbare hebt. Ik haal dan nog 15-20 fps, lang niet slecht als ik sommige topics bekijk.

Of je echter het spel gaat trekken met een 8400 lijkt me sterk, 8600 is denk ik het minimale. Dat 8400 een hoger cijfer is dan 7900 wil namelijk nog niet zeggen dat het een betere kaart is.

Onzin of niet, feit is dat je geen GTA IV kan spelen op welke laptop dan ook die jij bij de gemiddelde mediamarkt haalt voor minder als 1200 euro. En jij en ik weten allebei dat je voor 1200 euro een monster van een kast thuis kunt hebben staan (geen laptop). Hij zegt misschien dat er geen budget is, maar ik reken er niet op dat we hem met een laptop van 2000 á 2500 euro voor moeten schotelen.

En geloof me, die mobility kaartjes geven erg snel de geest. Misschien als ik het zo uitleg dat je het begrijpt:

Hoe krachtiger de kaart hoe groter de hitte.

Zwaardere processen betekent meer hitte.

Laptop is compact en heeft weinig koelingsruimte.

Daarom speciaal voor de laptops, Mobility GFX Cards.

Daarom:

Klein maar krachtig kaartje + zwaar process + weinig koelingsmogelijkheden = warm kaartje.

En in het algemeen betekent 'warm kaartje' iets in de zin van 'verminderde levensduur', 'systeemcrashes', etc.

Okee, ik geef het toe. Ja, je kunt vast wel GTA IV op een laptop spelen die een boel centen kost. Is dit verstandig? Naar mijn mening: Nee, niet echt. :dans:

Heb jij voor hetzelfde geld dat je betaalt voor een laptop die GTA IV kan draaien een goede PC: Ja, twee zelfs.

I rest my case. :cya:

Voor die van mij heb ik ongeveer 800 gelapt en dat is natuurlijk duurder dan een soortgelijke PC, maar het is best betaalbaar. D'r zit zelfs een 7200 rpm hdd in voor dat geld. Verder houd ik mijn temperaturen goed in de gaten, gpu blijft mooi onder de 60 (max +10 graden van idle) als ik de game speel, processor rond de 70 dus ik zie het probleem niet. Mocht dat wel een probleem worden voor mensen, dan zijn er ook zogenaamde cooling pads, die nemen een boel hitte weg en kosten ook niet erg veel.

Misschien moet je je laptop gewoon niet bij de Mediamarkt kopen, lijkt wel of je teveel betaalt :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Das bullsheise, laptops kunnen 'm best draaien ook al is 't waarschijnlijk op minimale instellingen als je een betaalbare hebt. Ik haal dan nog 15-20 fps, lang niet slecht als ik sommige topics bekijk.

Of je echter het spel gaat trekken met een 8400 lijkt me sterk, 8600 is denk ik het minimale. Dat 8400 een hoger cijfer is dan 7900 wil namelijk nog niet zeggen dat het een betere kaart is.

Onzin of niet, feit is dat je geen GTA IV kan spelen op welke laptop dan ook die jij bij de gemiddelde mediamarkt haalt voor minder als 1200 euro. En jij en ik weten allebei dat je voor 1200 euro een monster van een kast thuis kunt hebben staan (geen laptop). Hij zegt misschien dat er geen budget is, maar ik reken er niet op dat we hem met een laptop van 2000 á 2500 euro voor moeten schotelen.

En geloof me, die mobility kaartjes geven erg snel de geest. Misschien als ik het zo uitleg dat je het begrijpt:

Hoe krachtiger de kaart hoe groter de hitte.

Zwaardere processen betekent meer hitte.

Laptop is compact en heeft weinig koelingsruimte.

Daarom speciaal voor de laptops, Mobility GFX Cards.

Daarom:

Klein maar krachtig kaartje + zwaar process + weinig koelingsmogelijkheden = warm kaartje.

En in het algemeen betekent 'warm kaartje' iets in de zin van 'verminderde levensduur', 'systeemcrashes', etc.

Okee, ik geef het toe. Ja, je kunt vast wel GTA IV op een laptop spelen die een boel centen kost. Is dit verstandig? Naar mijn mening: Nee, niet echt. :dans:

Heb jij voor hetzelfde geld dat je betaalt voor een laptop die GTA IV kan draaien een goede PC: Ja, twee zelfs.

I rest my case. :cya:

Voor die van mij heb ik ongeveer 800 gelapt en dat is natuurlijk duurder dan een soortgelijke PC, maar het is best betaalbaar. D'r zit zelfs een 7200 rpm hdd in voor dat geld. Verder houd ik mijn temperaturen goed in de gaten, gpu blijft mooi onder de 60 (max +10 graden van idle) als ik de game speel, processor rond de 70 dus ik zie het probleem niet. Mocht dat wel een probleem worden voor mensen, dan zijn er ook zogenaamde cooling pads, die nemen een boel hitte weg en kosten ook niet erg veel.

Misschien moet je je laptop gewoon niet bij de Mediamarkt kopen, lijkt wel of je teveel betaalt :7 .

Welk merk Laptop heb jij>...????

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...