dv5190ea Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Hallo allemaal. Ik ga ook een nieuwe laptop kope omdat mijn gta iv niet trekt, (ik was al opzoek naar en nieuwe) Nu ben ik een goedkope tegengekomen die volgens mij wel goed is, wat vinden jullie er van?? Algemene omschrijving HP Pavilion dv5 1160ed 15,4” laptop. Deze HP Pavilion in liquid-metallic design is uitgerust met 15,4 "monitor, Intel Core 2Duo P7350 processor (2GHz), 4GB werkgeheugen en 320 GB harddisk. Games speel je gemakkelijk op je HP Pavilion dv5 1160 door de nVidia GeForce 9600GT met 512 MB gereserveerd geheugen(1791mb gedeeld). de dv5 1160 heeft verder 4x USB, HDMI, Bluetooth en natuurlijk WiFi. Lijkt met wel een leuke laptop voor ong 800 e. Wat vinde jullie? Groeten, Martijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Nee, je mist een goede videokaart. Bovendien geloof ik niet dat er een laptop bestaat die GTA IV kan draaien aangezien er in de gemiddelde laptop alleen maar Mobility kaartjes zitten en die stellen vaak niet zoveel voor. En als je echt een laptop wil die GTA IV draait zit je toch al gauw in een prijsklasse van. Een paar duizend. ach, een Alienware kan t wel aan, als je $3000 kwijt bent:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Dit is een goede laptop. Speel er zelf ook op. Doet het goed.Medion Akoya Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Of de laptops van Alienware zijn natuurlijk ook goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dv5190ea Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Of de laptops van Alienware zijn natuurlijk ook goed Jah, maar deze is ong 800 e en de alienware laptops zijn minimaal 1299e ofzow... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.