samklaver Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) als ik online ga spelen en de game start staat er na 10 seconde computer work to slow kan iemand me helpen of een tip geven om dit op te lossen ik hoop zelf dat hij na de update van ATI wel gewoon snel loop Bewerkt: 9 december 2008 door samklaver Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Je p.c is te langzaam om mee te doen met de GTA IV mutliplayer match. Wat heb je voor een computer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Ik heb hetzelfde probleem ookal heb ik het maar een keer online gedaan, ik krijg nu een nieuwe processor en dan even kijken of hij werkt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samklaver Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Je p.c is te langzaam om mee te doen met de GTA IV mutliplayer match.Wat heb je voor een computer? deze pc heb ik http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=1889 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Je p.c is te langzaam om mee te doen met de GTA IV mutliplayer match.Wat heb je voor een computer? deze pc heb ik http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=1889 Je computer moet het opzicht aan kunnen. Wacht gewoon tot de patch wie weet word dat ook gefixt aangezien er heel veel mensen hier last van hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Je videokaart en processor zijn niet echt geschikt voor het spel. Bij GTA IV raden ze je wel een Dual Core aan, maar die jij hebt is zeg maar 2 aparte Cpu's aan elkaar "gelijmd". R* raad een Core 2 Duo aan, de huidige dual cores van intel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Bij mij zegt hij dit nog steeds, heb nieuwe processor met 2,6 kloksnelheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.