Jump to content

The Day The Earth Stood Still

Recommended Posts

Geplaatst:

The Day The Earth Stood Still gaat over een alien (Keanu Reeves) die naar de aarde komt om ze te waarschuwen over het feit dat als we zo verder gaan met onze oorlogszucht en milieuvervuiling. de aliens de aarde zullen vernietigen. Natuurlijk gelooft de aarde hem niet en daardoor ontstaat er een mysterieuze zwerm die alles opeet waar het mee in contact komt. Aanstaande donderdag komt hij hier in Nederland in de bioscopen. Het is tevens een remake van de film uit 1952.

Wat vinden jullie van deze film ? Ik vind het eigenlijk best een raar verhaal hebben. Maar Ik hou wel van dit soort rampenfilms. En het is ook erg actueel. vanwege al de oorlogen en de vervuiling die nu bezig is. Dus het heeft eigenlijk een boodschap van: Verbeter de wereld voordat het te laat is. Mischien ga ik hem wel kijken want het lijkt me een toffe film. Maar wat vinden jullie ervan ? Vinden jullie het verhaal te gek voor woorden of lijkt deze film jullie wel gaaf ?

Drop je mening in dit topic

Trailer:

Geplaatst:
The Day The Earth Stood Still gaat over een alien (Keanu Reeves) die naar de aarde komt om ze te waarschuwen over het feit dat als we zo verder gaan met onze oorlogszucht en milieuvervuiling. de aliens de aarde zullen vernietigen. Natuurlijk gelooft de aarde hem niet en daardoor ontstaat er een mysterieuze zwerm die alles opeet waar het mee in contact komt. Aanstaande donderdag komt hij hier in Nederland in de bioscopen. Het is tevens een remake van de film uit 1952.

Wat vinden jullie van deze film ? Ik vind het eigenlijk best een raar verhaal hebben. Maar Ik hou wel van dit soort rampenfilms. En het is ook erg actueel. vanwege al de oorlogen en de vervuiling die nu bezig is. Dus het heeft eigenlijk een boodschap van: Verbeter de wereld voordat het te laat is. Mischien ga ik hem wel kijken want het lijkt me een toffe film. Maar wat vinden jullie ervan ? Vinden jullie het verhaal te gek voor woorden of lijkt deze film jullie wel gaaf ?

Drop je mening in dit topic

Het is nouw niet bepaald een film, Waar ik van zeg. Die moet ik zien. Ik houw niet zo van die provocerende films waar de aarde weer eens naar de filistijnen gaat. De acteur. is een top gozer :) daar heb ik absoluut geen problemen mee heb ook een stukje gezien op tv en toch lijkt het me enig sinds wel een coole film alleen is het weer in deze tijd. over hoe de mens zich gedraagd zoveel mensen proberen de wereld te redden ,Maar er is misschienh 5% van de wereld die hetzelfde wil!

Geplaatst:

de dag voor kerstavond ga ik gaan kijken

met mijn zus en haar vriend en mijn broer en nog een goeie vriend.

wordt echt een uber zalige film!!!

Geplaatst:

Ik vind al die fake nieuwsberichten over de aanval echt zo vet. er zijn er heel veel van op youtube. dit is er een van rtl.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit lijkt me een zeer indrukwekkende films. Vooral omdat ik van dit soort films houd. Het ziet er allemaal goed uit en daarom lijkt het ook zo realistisch. Wij zullen dit vast zelf niet gaan meemaken maar misschien onze kinders wel.

Maarja, of ik naar bioscoop zal gaan voor deze film weet ik nog niet. Misschien koop ik hem wel een keer. Alhoewel me deze film wel aantrekt. :Y

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Geplaatst:

Het is volgens mij een spannende film, maar ook een goede film die mensen aan het denken brengt wat we doen aan onze aarde. Want er is teveel oorlog in gebieden, daardoor gaan er meer mensen dood. En de mileuvervuiling is het ergst, dat is nou goed aan deze film. De rest is gewoon spanning, en het lijkt me een erg goede film! :tu:

Geplaatst:

Film hoef je niet te gaan kijken voor z'n boodschap in ieder geval. Dit verhaaltje ken ik al van de basisschool, alleen was het toen niet verfilmd en had de hoofdpersoon geen vage naam maar heette hij Noach[/font]. Ik voeg die spoiler maar toe want anders wordt het plot echt filterdun.

Geplaatst:
Ik vind al die fake nieuwsberichten over de aanval echt zo vet. er zijn er heel veel van op youtube. dit is er een van rtl.

:7

Het lijkt me ook wel een geinige film, alleen wist niet dat het een remake was .

Geplaatst:

Ik heb hem gezien met een aantal vrienden, en er is echt geen bal aan. Soorry maar, ik had er veel meer van verwacht.

Geplaatst: (bewerkt)

Een paar dagen geleden besloot ik een paar films te gaan kijken.

Eerst keek ik the Day the Earth stood stil

Daarna The Dark Knight (shame on me, had het nog niet gezien)

Nadat ik The day the Earth stood still had gekeken kreeg ik zelfmoordneigingen. Deze wereld is fout, de mensen zijn fout, wat wij doen is fout. Ik voelde me zo slecht....

... Hoe is het ooit iemand gelukt zo'n KUTSCRIPT te maken? My god was wat dit slecht. :N

Toen kwam Batman er aan om mij te redden. Die film was gewoon fucking geweldig, punt.

Maar goed. Hier komen de spoilers:

Beste Powerpats. Hierbij verklaar ik waarom hij zo slecht was.

Het begin is nog wel leuk, er gaat iets gebeuren, die vent zegt dat hij de aarde wilt redden en je denkt van "Huh? Heeft hij het over vijandelijke aliens?" Maar dat blijkt dus ONS te zijn waar hij de aarde van wilt redden. Tot dan is het nog redelijk. Daarna is het gewoon KUT. Alleen de special effects zijn geweldig, het script is zo erbarmelijk dat je nog liever wilt happen in een bak vloeibare diarrea.

Dat die vent eerst het geen zak meer uitmaakt dat de wereld ten onder gaat, ziet hij ineens die moeder en dat kind zo huilen bij dat graf, dan is hij zo van "OHHHH WAT ZIELUG!!! LAAT MAAR ZITTEN!" voelde ik stukjes kots naar boven komen. Godverdomme wat vreselijk.

Wat nog erger is is dat het eigenlijk wel leuker was geweest als de wereld wel ten onder was gegaan. Als alles nou verwoest zou worden en dergelijke dan was deze film van kut naar redelijk gegaan. Alleen door het einde alleen al.

[/font]

Bewerkt: door Fyre
Geplaatst:
*lap tekst*
Zou inderdaad veel beter zijn geweest als Keanu er nog steeds geen zak om gaf als ie die moeder en kind zag huilen. Dat ie nog steeds zo droogkloterig doorging met z'n nette pak. Dat werd toen een beetje gebroken :7 Ik heb het idee dat voor deze film geen happy end was gepland, maar dat de regisseur of scriptschrijver medelijden kreeg met de personages en toen toch maar besloot dat de mensheid moest blijven.
Geplaatst:

Ik raad het je niet aan om daarna toe te gaan verspilling van je geld. Het is zo saai geschreven niks aan alleen het begin is beetje leuk voor het rest is het klote.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...