Limbolander Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 ik heb the day the earth stood still ook al gezien, vind het zelf wel een redelijke film, maar eigenlijk mag die veel uitgebreider en langer zijn, meer uitleg over alles. Reageren
1974 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Nu net deze reacties gelezen te hebben kan ik ook aan mijn moeder en zus vertellen dat ze er maar beter weg kunnen blijven bij die film. Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Nu net deze reacties gelezen te hebben kan ik ook aan mijn moeder en zus vertellen dat ze er maar beter weg kunnen blijven bij die film. het is geen bioscoop waardige film idd, maar keertje op een saaie avond Bewerkt: 7 januari 2009 door Scrtz Reageren
thug Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 mijn zus heeft hem bekeken in de bio,ze had er veel meer van verwacht ik trouwens ook ik dacht dat het meer natuurrampen zou zijn blijkbaar niet. jammer Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Heb em paar weken terug gezien... Ik miste actie.. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Ik snap dat eerste stuk ook niet, dat die Bergenbeklimmer zo´n bol ziet, aanraakt, en zo´n bol op zijn hand heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.