Jump to content

The lost and damned

Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Heey mensen,

Wie weet waarom The Lost And Damned alleen voor de X-BOX 360 komt?

willen ze de ps3 gebruikers pesten of is er iets byzonders mee dat alleen op de X-BOX kan?

wie kan mij een antwoord geven

Delen op andere websites

Waarom The Lost and Damned alleen voor de Xbox360 uitkomt? Ik denk gewoon omdat het wel leuk is voor de Xbox360 is, maar of het ook op de PS3 komt? Ik hoop het! :)

maar ik bedoel meer wat heeft de xbox360 wat de ps3 niet heeft waardoor het niet op de ps3 uitkomt

Delen op andere websites

Microsoft heeft Rockstar 50 miljoen betaald om deze episodic content alleen voor de Xbox 360 uit te brengen, en dus niet voor de PS3. Voor de PS3 zal er wellicht ook downloadbare content komen, maar The Lost and Damned-content zal exclusief voor de Xbox 360 beschikbaar worden.

Zie ook dit topic, waar al wat uitgebreider over deze vraag gediscussieerd werd.

Delen op andere websites

Microsoft heeft Rockstar 50 miljoen betaald om deze episodic content alleen voor de Xbox 360 uit te brengen, en dus niet voor de PS3. Voor de PS3 zal er wellicht ook downloadbare content komen, maar The Lost and Damned-content zal exclusief voor de Xbox 360 beschikbaar worden.

Zie ook dit topic, waar al wat uitgebreider over deze vraag gediscussieerd werd.

nope, hoop daar maar niet op..

Microsoft heeft Rockstar 50 miljoen betaald om 2 episodic contents alleen voor de Xbox 360 uit te brengen

En ik denk ni da ze der meer dan 2 DLC gaan make, want ze zijn wellicht al bezig met de opvolger van GTA IV

Delen op andere websites

Ja, ik weet dat er twee delen voor de Xbox 360 komen en dat The Lost and Damned het eerste deel is. Voor de PS3 schijnt er echter, na wat ik al meerdere keren op dit forum -in verschillende topics- ben tegengekomen, ook downloadbare content komen. Over de inhoud en release is echter nog niets over bekend.

Uiteraard moet je bij deze content niet zo groot denken als bij de content die de Xbox 360 zal krijgen. Wellicht gaat het hierbij om een paar kleine dingetjes, terwijl de content van de Xbox 360 veelbelovend schijnt te zijn. Rockstar heeft er immers 50 miljoen voor neergelegd.

En wie weet komt er inderdaad voor de PS3 (voorlopig) niets, we hoeven niets uit te sluiten. We horen het vanzelf wel.

Delen op andere websites

Microsoft heeft Rockstar 50 miljoen betaald om 2 episodic contents alleen voor de Xbox 360 uit te brengen

En ik denk ni da ze der meer dan 2 DLC gaan make, want ze zijn wellicht al bezig met de opvolger van GTA IV

lol, laten ze eerst GTA IV maar fatsoenlijk maken.

Dan mogen ze verder met andere spellen.

Delen op andere websites

lol, laten ze eerst GTA IV maar fatsoenlijk maken.

Dan mogen ze verder met andere spellen.

wa is der dan mis met GTA IV??

Delen op andere websites

Microsoft has the money, Sony makes loss banana.gif

Nee Microsoft heeft er idd 50 miljoen voor betaald (wat de helft is van de productiekosten van IV), om het exclusief te laten komen voor de 360.

En ook idd komen er 2 episodes, waarvan The Lost and Damned de eerste is.

Binnenkort komt trouwens de eerste grote trailer bij de VideoGameAwards van Spike en Gametrailers. :eten:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...