Patrick22 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Ik heb het volgende probleem met GTA4 pc. Hij wil nog niet eens opstarten! Als ik de cd/dvd in het station plaats, gebeurt er op mijn scherm niets. Wel hoor je dat de pc de schijf aan het lezen is, net alsof hij hem niet te pakken krijgt. En uiteindelijk stopt hij met lezen. Onderstaand de systeemvereisten voor GTA4 en daaronder de gegevns van mijn pc. Ik kan hier niet uit opmaken waar het probleem zit, en hoe dit op te lossen. Wellicht dat iemand een idee, en hopenlijk een oplossing heeft. Maar als ik de berichten op het forum en op de website mag geloven, zit er voor mij niets anders op dan een nieuwe pc aan te schaffen??? Zoals jullie wellicht bekend de systeemvereisten GTA 4 PC versie Minimum System Requirements OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900 Mijn PC Weergave vernieuwen Specificaties HP Pavilion 05 Computermodel: DA128A-ABH 763. BIOS-versie: Phoenix Technologies, LTD VG31316 Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition Versie: 5.1.2600 Service Pack: 3.0 Locatie: C:\WINDOWS Geheugen (RAM) Capaciteit: 512 MB Processor Intel® Pentium® 4 CPU 2.53GHz Versie: x86 Family 15 Model 2 Stepping 7 Snelheid: 2524 MHz Lokaal station Totale capaciteit: 74.54 GB Som van de vaste schijven: (C: D: ) Gebruikt: 31.24 GB Beschikbaar: 43.30 GB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Je p.c is niet goed genoeg. GTA IV heeft een Dual Core nodig, jij hebt nog een Single P4 CPU. Ook is je geheugen maar 512MB waar GTA IV al meer dan 1512MB nodig heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Ik raad je aan om een nieuw systeem aan te schaffen. dit systeem is hopeloos verouderd. Ik heb pas geleden nog een PC die veel gelijkheid met jouw systeem toont de deur uit gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.