Jump to content

playstation 3

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben van plan om mijn ps3 op te sturen naar sony 1 probleem garantie is verlopen dus

dat wordt betalen hoeveel is dat juist voor de verzendingskosten,het maken zelf(ik denk dat het de lazer is)

ook de duuringstijd vooraleer ik hem terug heb ik heb al veel dingen horen zeggen dat het soms maanden duurt

voor je hem terug hebt,

is dat dan de moeite om zo lang te wachten?

is het dan niet beter om een nieuwe aanteschaffen voor maar 399euro +2 controllers en een game?

ik zou het liever niet doen omdat ik mooie tijden heb beleefd met mijn ps3 van 60GB.

maar als het toch maanden duurt toch maar een nieuwe hoor.

geef je menig AUB.

Geplaatst:
ik ben van plan om mijn ps3 op te sturen naar sony 1 probleem garantie is verlopen dus

dat wordt betalen hoeveel is dat juist voor de verzendingskosten,het maken zelf(ik denk dat het de lazer is)

ook de duuringstijd vooraleer ik hem terug heb ik heb al veel dingen horen zeggen dat het soms maanden duurt

voor je hem terug hebt,

is dat dan de moeite om zo lang te wachten?

is het dan niet beter om een nieuwe aanteschaffen voor maar 399euro +2 controllers en een game?

ik zou het liever niet doen omdat ik mooie tijden heb beleefd met mijn ps3 van 60GB.

maar als het toch maanden duurt toch maar een nieuwe hoor.

geef je menig AUB.

Hoeveel jaar garantie heb je erbij gekregen?

Geplaatst:

1 jaar garantie.

als ik hem terug naar de winkel stuur waar ik hem heb gekocht is het 2 jaar

maar ik ben dat klanteticket kwijt. :cry:

hoeveel kost zoiets dat opsturen enzo...

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan de playstation 3 omruilen en dat kost bijna €200,-

Na de omruiling zit nog 3 maanden garantie.

EDIT: Je krijgt nog een 60GB versie voor terug.

Bewerkt: door DaRick1993
Geplaatst:

ik zou gewoon een nieuwe kopen. goed het is wel wat duurder maar dan heb je er wel 2 controllers en twee games r bij en natuurlijk 80 gb

Geplaatst:
ik zou gewoon een nieuwe kopen. goed het is wel wat duurder maar dan heb je er wel 2 controllers en twee games r bij en natuurlijk 80 gb

Als je zou uitrekenen dan zou het zelfs goedkoper zijn als je dat allemaal wilt

€200 reparatie - €100 controllers -€120 aan games - €25 80 GB= -€45

Geplaatst:
dus het beste is om een nieuwe te kopen?

Ligt eraan als je 2 nieuwe controllers wilt en 2 nieuwe spellen en meer GB wilt hebben

Geplaatst:

Je kan het beste eerste even (telefonisch) contact opnemen met Sony. Ik kreeg die van mij namelijk nog een paar maanden na de garantie termijn vergoed.

Geplaatst:
Je kan het beste eerste even (telefonisch) contact opnemen met Sony. Ik kreeg die van mij namelijk nog een paar maanden na de garantie termijn vergoed.

ik ga hem hermaken en hem aan een vriend verkopen vandaag koop ik een nieuwe ps3 :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...