thug Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 ik ben van plan om mijn ps3 op te sturen naar sony 1 probleem garantie is verlopen dus dat wordt betalen hoeveel is dat juist voor de verzendingskosten,het maken zelf(ik denk dat het de lazer is) ook de duuringstijd vooraleer ik hem terug heb ik heb al veel dingen horen zeggen dat het soms maanden duurt voor je hem terug hebt, is dat dan de moeite om zo lang te wachten? is het dan niet beter om een nieuwe aanteschaffen voor maar 399euro +2 controllers en een game? ik zou het liever niet doen omdat ik mooie tijden heb beleefd met mijn ps3 van 60GB. maar als het toch maanden duurt toch maar een nieuwe hoor. geef je menig AUB. Reageren
Dvt Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 ik ben van plan om mijn ps3 op te sturen naar sony 1 probleem garantie is verlopen dus dat wordt betalen hoeveel is dat juist voor de verzendingskosten,het maken zelf(ik denk dat het de lazer is) ook de duuringstijd vooraleer ik hem terug heb ik heb al veel dingen horen zeggen dat het soms maanden duurt voor je hem terug hebt, is dat dan de moeite om zo lang te wachten? is het dan niet beter om een nieuwe aanteschaffen voor maar 399euro +2 controllers en een game? ik zou het liever niet doen omdat ik mooie tijden heb beleefd met mijn ps3 van 60GB. maar als het toch maanden duurt toch maar een nieuwe hoor. geef je menig AUB. Hoeveel jaar garantie heb je erbij gekregen? Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Het duurt ongeveer een maand voordat je playstation terug is Reageren
thug Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 1 jaar garantie. als ik hem terug naar de winkel stuur waar ik hem heb gekocht is het 2 jaar maar ik ben dat klanteticket kwijt. hoeveel kost zoiets dat opsturen enzo... Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) Je kan de playstation 3 omruilen en dat kost bijna €200,- Na de omruiling zit nog 3 maanden garantie. EDIT: Je krijgt nog een 60GB versie voor terug. Bewerkt: 10 december 2008 door DaRick1993 Reageren
wupie Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 ik zou gewoon een nieuwe kopen. goed het is wel wat duurder maar dan heb je er wel 2 controllers en twee games r bij en natuurlijk 80 gb Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 ik zou gewoon een nieuwe kopen. goed het is wel wat duurder maar dan heb je er wel 2 controllers en twee games r bij en natuurlijk 80 gb Als je zou uitrekenen dan zou het zelfs goedkoper zijn als je dat allemaal wilt €200 reparatie - €100 controllers -€120 aan games - €25 80 GB= -€45 Reageren
thug Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 dus het beste is om een nieuwe te kopen? Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 dus het beste is om een nieuwe te kopen? Ligt eraan als je 2 nieuwe controllers wilt en 2 nieuwe spellen en meer GB wilt hebben Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Je kan het beste eerste even (telefonisch) contact opnemen met Sony. Ik kreeg die van mij namelijk nog een paar maanden na de garantie termijn vergoed. Reageren
thug Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Je kan het beste eerste even (telefonisch) contact opnemen met Sony. Ik kreeg die van mij namelijk nog een paar maanden na de garantie termijn vergoed. ik ga hem hermaken en hem aan een vriend verkopen vandaag koop ik een nieuwe ps3 Reageren
thug Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 is al goed kheb een nieuwe gekocht, een 80GB+2 games, mirrors edge en motorstorm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.