Spacecraft Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Ik krijg sinds gisteren steeds een vreemde foutmelding met de tekst "I can't load dll". Ik kan tussen de softwarelijst geen verdachte dingen vinden en de virusscanner pikt ook niets vreemds op. :huh: Klik voor de grotere versie. Iemand enig idee waar dit nou weer van kan wezen? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Krijg je die ook met opstarten of alleen tussendoor? En als je een bepaald prg. open hebt of willekeurig? Download eens HijackThis en laat je logfile hier even analyseren. PS: laat ook even bijv. Microsoft Anti-Spyware over je systeem heen gaan. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Ja of kijk een bij 'mijn computer' dan program files en dan kijk of er iets tussen staat wat er niet hoort. Reageren
Timotees Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 ik denk, weet het niet zeker, dat de oorzaak kazaa is, dat heeft heel veel spyware e.d. mijn advies: gebruik al de genoemde progammaas, ze pikken er nooit allemaal dezelfd uit... Reageren
Kraay Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Krijg je die ook met opstarten of alleen tussendoor? En als je een bepaald prg. open hebt of willekeurig?Download eens HijackThis en laat je logfile hier even analyseren. PS: laat ook even bijv. Microsoft Anti-Spyware over je systeem heen gaan. dat microsoft antispyware duurt wel lang om te downloaden ook al hebben we adsl <_< ik hoop voor dat het goed werkt anders heb ik voor niks zolang gew8 Reageren
Spacecraft Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Bedankt jongens, ik heb wat van die programma's laten draaien en het is verdwenen. Ik weet niet waar het nou van was, maar het is nu weg en daar gaat het om Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.