Dastard Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) Hey peepz; hier is m'n lijstje: Type:Avatar Stijl:Social Club Grootte:64x64 en 15Kb Afbeelding: http://www.destructoid.com/elephant/ul/779...social-club.jpg Tekst: De letters veranderen naar Dastard Rand:geen Kleuren:zelfde. Render (optioneel):Zie pic Extra (optioneel):Mooi & snel mogelijk Type:Signature Stijl:Social club Grootte:500x150 en 100Kb. Afbeelding: http://www.destructoid.com/elephant/ul/779...social-club.jpg Tekst: De social club letters veranderen naar mijn naam. Rand:1px Kleuren:geena chtergrond, het moet lijken alsof de signature van de website zelf is "ingeblend is", snappie? Render (optioneel):zie pic Extra (optioneel):Mooi & snel Ziezo, een hele boterham, veel geluk, en bedankt! Bewerkt: 10 december 2008 door Dastard Reageren
Dastard Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Is het vakantie in het aanvraag forum ofzo . BUMP. Reageren
Dastard Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 BUMP ppl. Is hier nog nooit zoo stil geweest o.O Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Elke paar uren bumpen is overbodig, na twee dagen bumpen is zat. Bovendien heeft Kai-ShockWave precies hetzelfde gedaan (zie hier), en het is moeilijker dan dat het eruit ziet, heb ik zo het idee. Reageren
Dastard Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Oh ja, en ik wil Kai's concept niet rippen of hem faken, want een vriend gaf mij het idee. Oh en wil iemand hen svp maken bedankt :> Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Vraag het aan Kai. Reageren
Dastard Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Vraag het aan Kai. Als ik het aan Kai vraag zal hij het waarschijnlijk nietw illen, omdat ik dan verzekers zijn ontwerp steel Reageren
the_dan Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 het is niet egt zijn idee het is het idee van r* lijkt mij hij heeft mij eens verteld dat het egt 3 dagen duurde dus ik denk het niet Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Vraag het gewoon aan Kai Hij wil je vast wel helpen. En anders moet je een nieuw thema verzinnen Reageren
Dastard Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Vraag het gewoon aan Kai Hij wil je vast wel helpen. En anders moet je een nieuw thema verzinnen Heb ik al gedaan, wacht gewoon op antwoord. Reageren
Dastard Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Mag wel gesloten worden . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.