crazymerlier Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 als ik gta 4 speel vooral als ik met de auto rij blijft het hangen als je rijdt gaat het in snokjes heb 4giga ram ati radeon 4850 hd met 512 mb vista aan wat zou het liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike112 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) als ik gta 4 speel vooral als ik met de auto rij blijft het hangen als je rijdt gaat het in snokjes heb 4giga ram ati radeon 4850 hd met 512 mb vista aan wat zou het liggen? Misschien werkt een "gta iv ati patch" die kan je hier downloaden! En als dat niet helpt, moet je je detail gewoon op z'n laagst doen. Bewerkt: 16 december 2008 door mike112 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
headhunterke Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 als ik gta 4 speel vooral als ik met de auto rij blijft het hangen als je rijdt gaat het in snokjes heb 4giga ram ati radeon 4850 hd met 512 mb vista aan wat zou het liggen? Misschien werkt een "gta iv ati patch" die kan je hier downloaden! En als dat niet helpt, moet je je detail gewoon op z'n laagst doen. Is je processor wel zwaar genoeg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazymerlier Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 als ik gta 4 speel vooral als ik met de auto rij blijft het hangen als je rijdt gaat het in snokjes heb 4giga ram ati radeon 4850 hd met 512 mb vista aan wat zou het liggen? Misschien werkt een "gta iv ati patch" die kan je hier downloaden! En als dat niet helpt, moet je je detail gewoon op z'n laagst doen. Is je processor wel zwaar genoeg? ik heb een processor : AMD ATHLON 64 x 2 dual core processor 4000+ 2.10 ghz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 denk dat je processor de bottleneck is, en de snelheden allemaal niet aankan, vergeleken met je grafische kaart dan. Wat is je precieze geheugen en de snelheid ervan? en je moederbord.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazymerlier Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 denk dat je processor de bottleneck is, en de snelheden allemaal niet aankan, vergeleken met je grafische kaart dan.Wat is je precieze geheugen en de snelheid ervan? en je moederbord.. waar vindt je dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Het nummer van je moederbord kun je vinden door je kast open te schroeven en naar het moederbord te kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazymerlier Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2008 Het nummer van je moederbord kun je vinden door je kast open te schroeven en naar het moederbord te kijken is er geen andere manier maar ik heb een maand geleden een videokaart laten steken ati radeon 4850 hd een van 1gig ram naar 4gig ram gegaan een bij configuratiescherm systeem had ik eerst basisscore van 3 heb het laten vernieuwen en nu heb ik een score van 4.8 is het niet opgelost? want het steekt tegen voor gta nu te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazymerlier Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Het nummer van je moederbord kun je vinden door je kast open te schroeven en naar het moederbord te kijken is er geen andere manier maar ik heb een maand geleden een videokaart laten steken ati radeon 4850 hd een van 1gig ram naar 4gig ram gegaan een bij configuratiescherm systeem had ik eerst basisscore van 3 heb het laten vernieuwen en nu heb ik een score van 4.8 is het niet opgelost? want het steekt tegen voor gta nu te spelen heb nu tune up gedownload en speed up gebruiken maar helpt ook niet heb echt alles al geprobeerd ten einde raad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Het probleem is de processor, word denk ik een nieuwe processor kopen. Weet je al welk moederbord je hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazymerlier Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Het probleem is de processor, word denk ik een nieuwe processor kopen.Weet je al welk moederbord je hebt? maar men processor is al besteld maar waar vindt je dat bij configuratiescherm? van je moederbord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Het moederbord typenummer kun je vinden op het moederbord zelf, nergens anders. Nu je al een processor hebt gekocht en niet weet of hij op je moederbord past, bestaat er een kans dat je alsnog een nieuw moederbord moet kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazymerlier Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Het probleem is de processor, word denk ik een nieuwe processor kopen.Weet je al welk moederbord je hebt? maar men processor is al besteld maar waar vindt je dat bij configuratiescherm? van je moederbord Board: Acer F690GVM Bus Clock: 199 megahertz BIOS: Phoenix Technologies, LTD 6.00 PG 06/25/2007 is dat het? Processor a 2,10 gigahertz AMD Athlon 64 X2 Dual Core 128 kilobyte primary memory cache 512 kilobyte secondary memory cache Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazymerlier Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Het probleem is de processor, word denk ik een nieuwe processor kopen.Weet je al welk moederbord je hebt? maar men processor is al besteld maar waar vindt je dat bij configuratiescherm? van je moederbord Board: Acer F690GVM Bus Clock: 199 megahertz BIOS: Phoenix Technologies, LTD 6.00 PG 06/25/2007 is dat het? Processor a 2,10 gigahertz AMD Athlon 64 X2 Dual Core 128 kilobyte primary memory cache 512 kilobyte secondary memory cache dus ik moet mijn moederbord ook niet verzwaren?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Je weet nu je moederbord, welke processor heb je besteld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.