TT5 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 men zegt, activeer de cell phone en typ de code in, doet het dus niet bij mij???? en als ik op nr 7 duw verschijnt x box live op mijn scherm iemand ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Krijg je je nummer wel in je cellphone als je met je numpad tikt? Ik zou gewoon is proberen met de pijltjestoets van cijfer naar cijfer gaan en zo het cijfer indrukken door enter te duwen Ook wil ik je (wat je misschien wel weet) zeggen dat cheats je verhaallijn aanpassen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grootn Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 stuuur site waar je dat vandaan heb ffeis kijken of ze goed zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TT5 Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 cijfers in tikken gaat niet idd en ik denk dat via de pijltjes ook niet lukt als ik 2 games speel, de ene met codes en da andere zonder, is het game zonder codes dan ook anders? andere verhaal lijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 men zegt, activeer de cell phone en typ de code in, doet het dus niet bij mij???? en als ik op nr 7 duw verschijnt x box live op mijn schermiemand ?? Cheaten is saai in GTA IV, zo kan je nooit meer 100% halen! Cheats are for losers:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TT5 Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 het is tog plezant als je een game gwn kan fun maken en een ander game egt speelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 het is tog plezant als je een game gwn kan fun maken en een ander game egt speelt Oh zo ja das waar:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 2x pijltje omhoog tot er nummers komen, de nummers selecteren met enter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 even voor de Duidelijk Heid , je kan pas cheats doen Vanaf je 2e Missie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TT5 Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 ahzo dank u wel btw iemand een idee over een goeie grafische kaart die niet zo heel veel geld kost? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Ik heb de Nvidia GeForce 9600 GSO voor 93 euro gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TT5 Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 tevreden over? op welke resolutie kan je gta 4 spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.