GTA-Don Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Hoe verander ik mijn schermresolutie en het aantal hz hoe vaak het scherm 'ververst'.. Weet iemand dat, want ik heb ergens gehoord dat hoe lager je je resolutie zet (spel word er niet mooier op) des te minders schokt het beeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Gewoon even in de game op Esc drukken zodat het pauzemenu zich opent, daarna ga je naar Graphics en daar kan je onderanderen de schermresolutie aanpassen. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Don Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Dat leek mij ook zo, maar heb jij dat al eens geprobeerd ?? :S ik wel, en het veranderde niet... kun je eens proberen en kijken of het werkt ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Ik weet niet op welke resolutie je spel staat, maar als het op 800x600 staat dan kan je gewoon niet lager. Als het hoger dan dit staat dan zit je met het probleem wat vele anderen ook hebben. Daarvoor moet je gewoon wachten op de patch die Rockstar zo snel mogelijk zal uitgeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Don Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Heb het al, ik klikte er op maar je moet het balkje verschuiven zeg maar toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.