danickyman Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Hoi Hoi Jullie weten vast wel hoe je auto's in je spel moet zetten willen jullie dat aub uitgebreid uitleggen want ik ben nieuw hier groetjes danickyman Reageren
8-Ball Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Hoi Hoi Jullie weten vast wel hoe je auto's in je spel moet zetten willen jullie dat aub uitgebreid uitleggen want ik ben nieuw hier groetjes danickyman Zie deze topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1705 Reageren
danickyman Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2005 ok Thx voor de reactie Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 of download gewoon gta vc mod installer.... ik zou het niet met de hand doen, (img editor) vindt ik al veel te moeilijk, vooral als die bestandjes te groot zijn. dan gaat ie zeuren maar VCM of gta mod installer werkt perfect Reageren
danickyman Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Waar kan ik die GTA VC mod installer downloaden dan? Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 je kan de VCM (vice city mod manager) hier downloaden: http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?acti...tion=file&id=86 als je wilt, kan ik je wel helpen... PM me en je krijgt m'n msn messenger adres, kunnen we erover chatten en kan ik je helpen Reageren
Yohan Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) Hoi Hoi Jullie weten vast wel hoe je auto's in je spel moet zetten willen jullie dat aub uitgebreid uitleggen want ik ben nieuw hier groetjes danickyman Ik weet dat je nieuw bent maare voordat je gaat posten kan mischien beter eerst ff rondkijken en dit dan in de mod help forum posten.. Welkom.. Edit: Doe duz maar gewoon wat Eclipse zegt.. Bewerkt: 16 april 2005 door Yohan Reageren
Timos Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Lees dit even door; Hoe instaleer ik Auto's? Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Timo's, die link was al eens gegeven Wat de GTA Mod installer aangaat: Deze is bij geen enkele auto mod te gebruiken die op GTAGames staat. Je kan hem voor zover ik weet alleen gebruiken met mijn mod. De Xtreme Stunt Challenge. Alle auto's op GTAGames moet nog op de "ouderwetse" manier geinstalleerd worden. Reageren
neo's Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 ik had ook zoiets voor gta 3 gedaan de eerste auto werkte de 2e niet kreeg ik een ferrari die als schets model uit zag en op de foto zag hij er normaal uit probeerde ik een paar andere deed het spel het niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.