Torritor Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Beste Leden, Ik vraag me af hoe ik hout kan produceren bij het spel, The Settlers 4: Heritage of Kings. Wie weet dat? Alvast bedankt! Reageren
wupie Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Beste Leden,Ik vraag me af hoe ik hout kan produceren bij het spel, The Settlers 4: Heritage of Kings. Wie weet dat? Alvast bedankt! kan toch gewoon een mannetje selecteren en dan laten hout hakken want dat was wel in the settlers 4 Reageren
Torritor Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) Beste Leden,Ik vraag me af hoe ik hout kan produceren bij het spel, The Settlers 4: Heritage of Kings. Wie weet dat? Alvast bedankt! kan toch gewoon een mannetje selecteren en dan laten hout hakken want dat was wel in the settlers 4 Oké! Bedankt, Wupie! Trouwens, als er op een gebouw een rode uitroepteken staat. Wat moet ik dan doen? Bewerkt: 11 december 2008 door Torritor Reageren
wupie Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Beste Leden,Ik vraag me af hoe ik hout kan produceren bij het spel, The Settlers 4: Heritage of Kings. Wie weet dat? Alvast bedankt! kan toch gewoon een mannetje selecteren en dan laten hout hakken want dat was wel in the settlers 4 Oké! Bedankt, Wupie! Trouwens, als er op een gebouw een rode uitroepteken staat. Wat moet ik dan doen? dan heeft hij volgens mij geen aanvoer meer. dan moet je of het gebouw slopen of zorgen dat er genoeg aanvoer is Bewerkt: 14 december 2008 door wupie Reageren
Torritor Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Beste Leden,Ik vraag me af hoe ik hout kan produceren bij het spel, The Settlers 4: Heritage of Kings. Wie weet dat? Alvast bedankt! kan toch gewoon een mannetje selecteren en dan laten hout hakken want dat was wel in the settlers 4 Oké! Bedankt, Wupie! Trouwens, als er op een gebouw een rode uitroepteken staat. Wat moet ik dan doen? dan heeft hij volgens mij geen aanvoer meer. dan moet je of het gebouw slopen of zorgen dat er genoeg aanvoer is Ik heb dat probleem allang opgelost! Heb jij dat spel helemaal uitgespeeld, of niet? Reageren
Torritor Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 nu wel hoezo Dat was gewoon een vraag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.