recromancer Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Hoi, een vriend en ik hebben wat anders geprobeerd en het WERKT bij me vriend ! als je ati hebt het je Catalyst Control Center!? 1:start die op In Advanced Mode. 2:Ga naar 3D Options. 3:En Zet MipMapping op Het ALLER HOOGST. 4:Start Gta IV ZONDER Social Club(dus niet inloggen). 5:Die Blackouts Zijn Weg En Werkt Prima!. ALLEEN kan iemand MIJ Helpen?? Als ik dit doe: Start->Programma's->Catalyst Control Center->CCC - Advanced-> Gebeurd er NIKS. Help??? er komt dan een muis met een zandloper voor 1 sec en dan niks, en Rechts Onder staat alleen die van de Basic! -RecroMancer- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Hoi, een vriend en ik hebben wat anders geprobeerd en het WERKT bij me vriend !als je ati hebt het je Catalyst Control Center!? 1:start die op In Advanced Mode. 2:Ga naar 3D Options. 3:En Zet MipMapping op Het ALLER HOOGST. 4:Start Gta IV ZONDER Social Club(dus niet inloggen). 5:Die Blackouts Zijn Weg En Werkt Prima!. ALLEEN kan iemand MIJ Helpen?? Als ik dit doe: Start->Programma's->Catalyst Control Center->CCC - Advanced-> Gebeurd er NIKS. Help??? er komt dan een muis met een zandloper voor 1 sec en dan niks, en Rechts Onder staat alleen die van de Basic! -RecroMancer- Was al bekend. Please ensure your “MipMap Detail Level” is slider is set fully to “Quality” in Catalyst Control Center, or you may see results similar to the screen shot below. Maar je moet em dus helemaal op Quality zetten i.p.v. Performance. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Weet ik, maar wrm start mijne niet op dat wil ik weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Weet ik, maar wrm start mijne niet op dat wil ik weten Geen id, wachten op 8.12 dan maar he:S Ik heb die beta geïnstalleerd, en nu zie ik niet meer hoeveel kogels ik heb:S Stom gedoe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 ik ben dus CCC aan het verwijdere en 8.11 aan het installeren en dan w8te tot morguh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) ik ben dus CCC aan het verwijdere en 8.11 aan het installeren en dan w8te tot morguh Inderdaad:) Beta is niet echt veel verschil. Nog langer wachten:S Dacht dat ie vandaag uit kwam!!! Bewerkt: 10 december 2008 door Thijs1005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 ik ben dus CCC aan het verwijdere en 8.11 aan het installeren en dan w8te tot morguh Inderdaad:) Beta is niet echt veel verschil. Nog langer wachten:S Dacht dat ie vandaag uit kwam!!! is uitgesteld naar 11 December morguh dus ^.^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 die advanced lukt nu wel maar moet het helemaal op Quality of op Performance??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 die advanced lukt nu wel maar moet het helemaal op Quality of op Performance??? Quality! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.