Dieko Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Beste mensen! Ik heb een filmpje gevonden die 1 minuut geleden is toegevoegd aan Youtube. Dit lijkt net de cheat waarbij auto's vliegen in San Andreas. Maar nu kan dit ook bij GTA IV. De maker schreef dat dit een mod is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 T lijkt er wel op dat het een mod is want een cheat is t niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Zeker vet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 T lijkt er wel op dat het een mod is want een cheat is t niet. Dat denk ik ook. En de maker schreef nog wel dat het een makkelijke mod is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thierry07 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Back to the Future!!!! dacht ik meteen aan XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Yes !! De modders zijn aan het werk gegaan Hopelijk binnekort iemand die weet hoe je .whm bestand edit Kun je eigen GTAForum maken in GTA IV xD Gratzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Spijtig dat het geen cheat is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 nu is het modding pas echt begonnen, ik kan niet wachten tot de ze de standaard politie wagens vervangen door wagens van in NY, ipv LCPD -> NYPD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 nu is het modding pas echt begonnen, ik kan niet wachten tot de ze de standaard politie wagens vervangen door wagens van in NY, ipv LCPD -> NYPD Of wat meerder kleding voor Niko. Bijvoorbeeld dat hij een Superman pak heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) nu is het modding pas echt begonnen, ik kan niet wachten tot de ze de standaard politie wagens vervangen door wagens van in NY, ipv LCPD -> NYPD Of wat meerder kleding voor Niko. Bijvoorbeeld dat hij een Superman pak heeft. Eum een superpak weet ik zo nog niet, dat is ietsje meer voor GTA SA enzo, want met GTA IV is het voormij een beetje te onrealistisch, tegenover met SA kon het mij niet zo veel schelen of het realistisch was of niet. Dus ja ... Ieder zijn zin natuurlijk Bewerkt: 11 december 2008 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diaz070 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Yehahe ik hoop dat ze snel te downloade zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 lijkt me wel vet mods op de 360 leuk fimpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 was deze voor de PC Of PS3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Omaigod. Meteen uitproberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 was deze voor de PC Of PS3 Voor pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.