Jump to content

hoe je eigen muziek afspelen?


kvbmaster

Recommended Posts

hoe speel je eigelijk je eigen muziek af in gta 4? ik heb het in het mapje User Music gezet in het mapje van rockstar wat in documenten staat alleen ik kan nergens een radio station vinden om het af te spelen of op de telefoon ofzoiets:P waar speel je het af of als het in het verkeerde mapje zit in welke moet het:P

kvbmaster

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst moet je over een PC versie beschikken. Er is een radiozender genaamd Independence FM. Op deze zender kun je muziek luisteren. Wel zul je de muziek in het goede mapje moeten zetten. Zoals jij al hebt gedaan Documenten\Rockstar Games\GTA IV\User Music. Let op, zet alleen MP3 op WMA files in het mapje!

Ga dan naar je hoofdmenu. Daar zie je allerlei kopjes staan, waaronder ook een kopje met Audio. Klik daarop.

Van WikiGTA: Je kan kiezen uit Radio, Sequential en Shuffle. Radio betekend dat de muziekbestanden in willekeurige volgorde zullen worden afgespeeld (met commercials). Sequential betekend dat de nummers zullen worden afgespeeld in de volgorde waarin ze in de map staan. Shuffle betekend dat ze in willekeurige volgorde worden afgespeeld. Naar een volgend en vorig nummer gaan kan je doen met N en B.

Scan de muziek wel.

Succes :)

Hier is overigens meer informatie.

Edit: Iemand vond het leuk om in te halen :)

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Is het ook mogelijk om bijv. Radio 538 ook live er in te zetten?? Als radio station?
Nee. Alleen muziekbestanden op je pc, een radiostation via internet is geen muziekbestand op je pc. Zet gewoon de radio aan en ingame zet je de radio uit, simpel. :7
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
en hoe zit dat met de 360 dan?? met onze oude xbox live hoefde je alleen je muziek op te slaan en dan kwam t er automatisch in. is dat hier ook zo ?

de xbox en de ps3 versie hebben geen independence fm, dus geen eigen muziek.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Op de 360 kan je zeker WEL je eigen muziek draaien.

- zet muziek op je 360 (of een externe bron via een USB)

- Start je game

- open je mini-dash met de xbox-knop

- selecteer music

- selecteer de bron van de muziek

- druk op play

Op de 360 werkt dit met iedere game. Zodra je muziek aanzet via je xboxknop, valt je ingame muziek weg. Je hoeft er dus niet eens een radiozender voor op te zoeken. ^_^

Ik geloof dat de PS3 ook wel zo'n feature heeft, maar dat is even aan de PS3'ers om te beantwoorden.

@ Sniper44: Post alleen over zaken waarvan je zeker bent, alsjeblieft. Je hebt op grond van geen enkel feit gepost dat er op de console versies geen eigen muziek gedraaid zou kunnen worden tijdens de game, terwijl je er geen verstand van hebt. Hiermee raken mensen onnodig teleurgesteld. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PS3 is dit bij GTA IV zo ver ik weet niet mogelijk (omdat toen het spel uit was er nog geen ingame XMB was). Bij andere spellen hangt het van het spel af, en muziek bestanden op je PS3 zetten kan op verschillende manieren, zoals van een CD rippen of zoiets dergelijks.

Ik vind persoonlijk alleen dat de muziek dan te hard staat in vergelijking met wat er normaal wordt afgespeeld, dus gebruik ik de functie nooit. Misschien dat dit in een nieuwe update is verandert, maar dat weet ik niet (nog niet uitgeprobeerd).

Link to comment
Delen op andere websites

@ Sniper44: Post alleen over zaken waarvan je zeker bent, alsjeblieft. Je hebt op grond van geen enkel feit gepost dat er op de console versies geen eigen muziek gedraaid zou kunnen worden tijdens de game, terwijl je er geen verstand van hebt. Hiermee raken mensen onnodig teleurgesteld. :N

excuses, ik dacht dat ik zeker was. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hayte: Op de 360 kan je inderdaad ook CD's rippen. Dit moeten dan wel originele CD's zijn, gebrand leest hij niet. Maar mp3 op een USB dan weer wel.

Jammer dat de PS3 daarin dan nog achterloopt. Op de 360 kan je het volume wat je muziek heeft aanpassen zonder het geluid van de game zelf te veranderen, en het werkt bij iedere game. Laten we hopen dat Sony nog eens een music update aanbied via PSN! ^_^

@ Sniper: trek het je niet alleen aan wat dit betreft. Je post wel vaker alsof je de feiten kent, terwijl je verhaal niet (helemaal) strookt met de waarheid. Zorg ervoor dat je voortaan je uitspraken op de juiste plek eerst verifiëert voordat je anderen op een verkeerd spoor zet.

Je bent gezellig verder op het forum hoor, daar niet van! :tu: En blijft vooral lekker posten, heb niks tegen je, maar deze tip wilde ik je nu toch wel meegeven! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

@ Sniper: trek het je niet alleen aan wat dit betreft. Je post wel vaker alsof je de feiten kent, terwijl je verhaal niet (helemaal) strookt met de waarheid. Zorg ervoor dat je voortaan je uitspraken op de juiste plek eerst verifiëert voordat je anderen op een verkeerd spoor zet.

Je bent gezellig verder op het forum hoor, daar niet van! :tu: En blijft vooral lekker posten, heb niks tegen je, maar deze tip wilde ik je nu toch wel meegeven! :Y

No problemos. Ik zal de volgende keren wat beter nadenken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Op ps3 kan je tijdens gamen bij deze games je eigen muziek inschakelen.

via XMB:

Astro Tripper

Ferrari Challenge

High Velocity Bowling

Killzone 2

Mahjong Tales

Midnight Club Los Angeles

Mortal Kombat vs. DC Universe

Motorstorm: Pacific Rift

Noby Noby Boy

Nova Strike

Penny Arcade Adventures Episode 1

Penny Arcade Adventures Episode 2

PixelJunk Eden

PixelJunk Monsters

Pro Evolution Soccer 2009

Sega Mega Drive Collection

Spyro: Dawn of the Dragon

Sonic Unleashed

Street Fighter IV

Warhawk

in-game systeem:

Burnout Paradise

High Velocity Bowling

MLB 08 The Show

PAIN

PixelJunk Eden

Shaun White Snowboarding

Super Stardust HD

Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars

Toy Home

WipEout HD

BRON: http://www.9lives.be/forum/sony-playstatio...dens-gamen.html

Bewerkt: door kidage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...