Jump to content

kan geen missies meer doen

Oetinger

Recommended Posts

Ik heb zojuist de missies van Manny gedaan en eentje van Playboy X.

Nu staan er op de radar 3 icoontjes waar een missie beschikbaar is; D (dwayne) X (playboy) en ? (vraagteken)

Als ik nu naar die missies toe ga staat op de aangegeven plaats wel de gele pijl om de missie te activeren maar deze werkt niet als ik er op ga staan (met of zonder auto)

Weet iemand wat hier de oorzaak van is???

Alvast bedankt!

Delen op andere websites

Ik weet het niet zeker maar het kan zijn dat je 'Sleep mode' hebt geactiveerd met je mobiel. Deze moet je uitzetten want anders kun je namelijk geen missies doen en geen telefoontjes ontvangen. Het staat als het goed ergens bij de opties van je mobiel. Ik weet niet zeker of dit helpt maar ik hoop voor jou van wel want anders kan het zo zijn dat je opnieuw een spel moet starten. :N

Delen op andere websites

Alle standaard dingen na een fout al geprobeerd?

Opnieuw opstarten, game herladen etc etc.

Ja ik heb alles al gebprobeerd. Die Sleep Mode is het ook niet. Normaal moet hij gewoon met de intro van een missie beginnen als je door die gele pijl loopt maar dat gebuerd dus niet.

Maybe komt het door de missie met het vraagteken? heeft iemand die al gehad?

Delen op andere websites

Misschien moet je eens proberen idereen in je lijstje te bellen? Misschien helpt het? En anders, moet je er gewoon even blijven in staan! (effie koekje pakken enzo)

Ja spot er maar mee :N Ik heb iedereen al gebeld maar krijg bij iedereen de voicemail.

Het kan niet anders bijna dan dat het een fout in het spel is, want bij geen enkele beschikbare missie start hij deze, al blijf ik een half uur in die gele pijl staan!

Ik begin zo langzamerhand genoeg te krijgen van dat hele GTA. Eerst gezeur met werkend krijgen, en nu kan ik een week werk overnieuw gaan doen, en dan is de kans weer groot dat ik straks op hetzelfde punt weer vats kom ye zitten. Ik heb tot nu toe nog alle GTA's nieuw in de winkelgekocht maar bij ieder deel zijn de problemen weer meer en groter! :cry:

Delen op andere websites

Inderdaad zijn er veel problemen met GTA: IV, met de consoles, maar ook heel veel met de PC zoals je nu ziet. Ik denk trouwens dat een nieuwe game starten het beste is, waarschijnlijk kun je die missies die aangegeven staan op de radar nooit meer halen met diezelfde savegame.. Wat je natuurlijk ook nog kan doen is wachten tot savegames wisselbaar zijn en dat iemand anders even voor je kijkt maar je kunt natuurlijk ook gewoon een savegame van iemand downloaden die ook ongeveer even ver was als jou zodat je in ieder geval niet alles overnieuw hoeft te doen. Helaas weet ik niet wanneer de mogelijkheid komt om savegames uit te wisselen en misschien duurt dat zelfs wel zo lang dat overnieuw beginnen minder tijd zal kosten. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...