Jump to content

test


grootn

Recommended Posts

is mijn pC goed voor GTA IV

bedankt

Nee, dat is hij niet. Je processor is niet goed genoeg, en met die videokaart die jij hebt wordt het spel soepel draaien ook nog eens een lastig verhaal.

ok maar hij is wel goed voor bf2 en cod4 en cod5 en gta san andreas en nog veel meer

Link to comment
Delen op andere websites

wat gebeurd er als ik hem speel

Waarschijnlijk start hij niet op, of er komen crashes, vastlopers, andere vage dingen. Of hij loopt ongelofelijk slecht waardoor hij in feite als nog onspeelbaar is.

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zijn dat je hem helemaal niet kan opstarten, of de graphics zijn zeer laag. Waarschijnlijk zou hij ook haperen en misschien krijg je crashes of errors.

Edit: too late :sigaar:

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

wat kan ik er aan doen voor pc goed maken

Hardware-upgrade uitvoeren, door nieuwe hardware aan te schaffen. Nieuwe videokaart en een nieuwe CPU.

En waarschijnlijk een nieuwe moederbord om het compitabel te houden.

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Je zou bijvoorbeeld een nieuwe videokaart kunnen kopen? Ik heb de Nvidia GF 9600 GSO voor nog geen 100 euro gekocht, en/of je zou een nieuwe processor kunnen kopen. Maar je zou geen processor onder de 100 euro vinden voor gta IV.

Link to comment
Delen op andere websites

rot op video is goed hoor

dan kan ik beter nieuwe laptop kopen

>>> Door Bling: Er hoeft hier niemand op te rotten, en al helemaal niet wanneer men je probeert te helpen. Houd je in het vervolg dus wat rustiger, svp. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...