MrKooKie Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) Je moet zelf weten, we proberen je alleen te helpen hoor weet ik maar video is goed maar hoe duuur zijn dan nieuwe prosesoren Dat verschilt tussen de 120 en 400 euro, bovendien moet je er dan ook gelijk een nieuwe moederbord bijkopen van minstens 80 euro. Sorry, ik dacht even dat je een P4 had i.p.v. een 1,5Ghz Dual Core. Bewerkt: 10 december 2008 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Nieuw moederbord hoeft toch niet persé? 1000ste bericht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Je zou bijvoorbeeld zoiets kunnen kopen. klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grootn Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Je zou bijvoorbeeld zoiets kunnen kopen.klik ik heb laptop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Je zou bijvoorbeeld zoiets kunnen kopen.klik ik heb laptop Dan kun je alsnog die processor kopen maar heb je een special koeler nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grootn Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 daaar ga ik het niet voor doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Laptop Onderdelen zijn meestal Veel Duurder dan van de PC je kan beter gewoon een Laptop van 600-700 Euro kopen dan kan je genoeg spellen spelen -RecroMancer- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VictorIV Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Je moet zelf weten, we proberen je alleen te helpen hoor weet ik maar video is goed maar hoe duuur zijn dan nieuwe prosesoren Je zou bijv. een Duo Core 2 2,6 GHz kunnen nemen (staat niet bij aanbevolen, maar die processor is 2,6 GHz, kortom goede processor) + ik wou ook een nieuwe processor kopen, zeggen ze: Die jij hebt is goed genoeg, je kan beter nieuwe video kaart kopen. Mijn videokaart is dik genoeg dus.. De videokaart die jij hebt staat niet bij aanbevolen, maar miss hoef je dat niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.