grootn Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 hoe duur zijn nieuwe procesoren voor gta iv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Volgens mij vroeg je dat ook al in dat andere topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Het ligt er aan of je een Dual Core of een Quad Core wil hebben. Omdat de dollar duurder is geworden zijn ook de prijzen gestegen. De gemiddelde prijs voor een Dual Core die goed is voor Gta IV is nu: 180 euro. En een Quad Core ligt rond de 250 euro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VictorIV Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Het ligt er aan of je een Dual Core of een Quad Core wil hebben. Omdat de dollar duurder is geworden zijn ook de prijzen gestegen. De gemiddelde prijs voor een Dual Core die goed is voor Gta IV is nu: 180 euro. En een Quad Core ligt rond de 250 euro. Ik zou Intel Duo Core 2 nemen met iets van 2.6 GHz nemen ook al is Duo Core niet aanbevolen, Videokaart is belangrijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 180 euro? Nou, je hebt de AMD Athlon 64 X2 6000+ voor nog geen 100 euro. 3.2 Ghz, super ding! Je hebt wel een AM2 moederbord nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) 180 euro? Nou, je hebt de AMD Athlon 64 X2 6000+ voor nog geen 100 euro. 3.2 Ghz, super ding! Je hebt wel een AM2 moederbord nodig. Hoe duur zal het zijn met de AM2 Moederbord erbij? Ik zit namelijk te zoeken naar nieuwe onderdelen voor een niet al te hoge prijs Bewerkt: 10 december 2008 door JeGe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Hier een leuk setje: klik, dan krijg je: - Moederbord - AMD Athlon 64 X2 5000+ (2.6 Ghz) - 2 GB DDR2 800 RAM Voor 119. Daarmee kun je GTA IV wel aan, niet op high, maar met de 6000+ gaat dat ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Hier een leuk setje: klik, dan krijg je:- Moederbord - AMD Athlon 64 X2 5000+ (2.6 Ghz) - 2 GB DDR2 800 RAM Voor 119. Daarmee kun je GTA IV wel aan, niet op high, maar met de 6000+ gaat dat ook niet. Hey top! Deze ga ik dus kopen Maareeh, deze processor staat gelijk aan een.. Dual 2 Core hoe veel GHz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Hier een leuk setje: klik, dan krijg je:- Moederbord - AMD Athlon 64 X2 5000+ (2.6 Ghz) - 2 GB DDR2 800 RAM Voor 119. Daarmee kun je GTA IV wel aan, niet op high, maar met de 6000+ gaat dat ook niet. Hey top! Deze ga ik dus kopen Maareeh, deze processor staat gelijk aan een.. Dual 2 Core hoe veel GHz? Het is een Dual-core. Maar als je bedoelt hoe snel hij is tegenover een Intel is hij wat slomer. Het is algemeen bekend dat de AMD's op dit moment iets minder goed zijn dan de Intel's, maar toch een redelijk goed setje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Hier een leuk setje: klik, dan krijg je:- Moederbord - AMD Athlon 64 X2 5000+ (2.6 Ghz) - 2 GB DDR2 800 RAM Voor 119. Daarmee kun je GTA IV wel aan, niet op high, maar met de 6000+ gaat dat ook niet. Hey top! Deze ga ik dus kopen Maareeh, deze processor staat gelijk aan een.. Dual 2 Core hoe veel GHz? Het is een Dual-core. Maar als je bedoelt hoe snel hij is tegenover een Intel is hij wat slomer. Het is algemeen bekend dat de AMD's op dit moment iets minder goed zijn dan de Intel's, maar toch een redelijk goed setje Ah ok, maar ik zie VistaReady daar staan. Wil dat zeggen dat je hem niet kunt gebruiken met XP? O,o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mister-justin Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 kan je op een E8400 in combinatie met een XFX 9800GTX+ gta goed spelen? Of moet je een E8500 hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Hier een leuk setje: klik, dan krijg je:- Moederbord - AMD Athlon 64 X2 5000+ (2.6 Ghz) - 2 GB DDR2 800 RAM Voor 119. Daarmee kun je GTA IV wel aan, niet op high, maar met de 6000+ gaat dat ook niet. Hey top! Deze ga ik dus kopen Maareeh, deze processor staat gelijk aan een.. Dual 2 Core hoe veel GHz? Het is een Dual-core. Maar als je bedoelt hoe snel hij is tegenover een Intel is hij wat slomer. Het is algemeen bekend dat de AMD's op dit moment iets minder goed zijn dan de Intel's, maar toch een redelijk goed setje Ah ok, maar ik zie VistaReady daar staan. Wil dat zeggen dat je hem niet kunt gebruiken met XP? O,o Iemand? D: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Hier een leuk setje: klik, dan krijg je:- Moederbord - AMD Athlon 64 X2 5000+ (2.6 Ghz) - 2 GB DDR2 800 RAM Voor 119. Daarmee kun je GTA IV wel aan, niet op high, maar met de 6000+ gaat dat ook niet. Hey top! Deze ga ik dus kopen Maareeh, deze processor staat gelijk aan een.. Dual 2 Core hoe veel GHz? Het is een Dual-core. Maar als je bedoelt hoe snel hij is tegenover een Intel is hij wat slomer. Het is algemeen bekend dat de AMD's op dit moment iets minder goed zijn dan de Intel's, maar toch een redelijk goed setje Ah ok, maar ik zie VistaReady daar staan. Wil dat zeggen dat je hem niet kunt gebruiken met XP? O,o Iemand? D: Vista-Ready betekend dat het moederbord ook geschikt is voor Vista en dat hij zonder problemen met dat besturingssysteem werkt. Het betekend niet dat hij niet op Windows XP werkt, zo zijn moederborden niet. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Het is makkelijker om er gewoon vista op te zetten, maar als je persé XP er op wilt hebben staat hier nog een handige guide. Bewerkt: 11 december 2008 door RyanEnC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Het is makkelijker om er gewoon vista op te zetten, maar als je persé XP er op wilt hebben staat hier nog een handige guide. Maar ik vind Vista helemaal niet fijn daarom xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.