Toeterneus Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 De nieuwe Ati driver is nu te downloaden: http://ati.amd.com/support/driver.HTML Schijnt dat er niet echt veel prestatiewinst zal worden geboekt, zo lees ik in andere fora. Ik ga hem nu installeren en ik laat even weten wat mijn bevindingen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Ik hoop dat het werkt voor iedereen die deze heeft. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mm1992 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 ben hem ff aant downloaden, dan installeren, maar ik wacht nog op de patch, waneer komt die? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 ben hem ff aant downloaden, dan installeren, maar ik wacht nog op de patch, waneer komt die? *zucht* Voor de zoveelste keer : De patch ligt nu bij microsoft om hem te testen ik zelf verwacht hem morgen of overmorgen (denk ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IfreakV Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Nog iemand nieuws of de nieuwe driver veel effect heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Nog iemand nieuws of de nieuwe driver veel effect heeft? Het schijnt dat het een klein beetje helpt, maar verwacht geen wonderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 De patch ligt nu bij microsoft om hem te testen ik zelf verwacht hem morgen of overmorgen (denk ik) Heb je daar ook een bron bij? Edit: Laat maar, al gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Weinig te merken van betere gameplay met die nieuwe driver. Maar goed, had ik ook niet echt veel van verwacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) Als je even de Zoek Functie gebruikt had ik hier al een Topic over en dat is geen 8.21 maar dat is de 8.12 RC3 BETA, de echte met betere fixes voor ATI komt 12 December -RecroMancer- Bewerkt: 10 december 2008 door recromancer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Als je even de Zoek Functie gebruikt had ik hier al een Topic over en dat is geen 8.21 maar dat is de 8.12 RC3 BETA,de echte met betere fixes voor ATI komt 11 December (morguh dus) -RecroMancer- Wat zullen we nou dan meemaken?? Als JIJ even de moeite had genomen om op de site van ATI te kijken, dan zou je gezien hebben dat dit gewoon de officiele nieuwe 8.12 driver is. Hij zou gewoon op 10 december uitkomen en niet 11 december. Waar jij op doelt is de driver 8.11 die op 11/12/2008 al released is geworden (In de VS noteren ze de datum namelijk als maand/dag/jaartal). Beter even 3 keer nadenken en goed lezen voordat je mij de les komt lezen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) eeuhm.................. ik zij al dat ik er al een topic over had, met precies die site -.- en de Nieuwe SPECIAAAAAAAAAAAL VOOR GTA IV komt morguh pas uit die andere is alleen maar een ccc- (Catalyst Control Center) update, die andere is een Nieuwe Driver Voor Gta IV ik heb die namelijk al Gebruikt en werd niet beter,! dus.. jij moet eerst ff lezen -RecroMancer- EDIT:Die Website staat al een HELE TIJD in me Favorieten dus hij is al oud Bewerkt: 10 december 2008 door recromancer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mm1992 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 We zullen het morgen allemaal wel zien, we kunnen dan kijken wie er gelijk heeft. En hopelijk komt de patch deze week nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
recromancer Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) niet morguh maar de patch is denk Deze Week uit :S Bewerkt: 10 december 2008 door recromancer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 We zullen het morgen allemaal wel zien, we kunnen dan kijken wie er gelijk heeft.En hopelijk komt de patch deze week nog De nieuwe Catalyst Control Center is al te downloaden en t HELPT! Ik heb geen lag meer of niks. Speel op Medium en High. http://ati.amd.com/support/driver.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 De nieuwe Ati driver is nu te downloaden:http://ati.amd.com/support/driver.HTML Schijnt dat er niet echt veel prestatiewinst zal worden geboekt, zo lees ik in andere fora. Ik ga hem nu installeren en ik laat even weten wat mijn bevindingen zijn. Was allang bekend op Gtaforums.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.