Jump to content

Nieuwe ATI driver 8.12 nu beschikbaar

Toeterneus

Recommended Posts

eeuhm.................. ik zij al dat ik er al een topic over had, met precies die site -.-

en de Nieuwe SPECIAAAAAAAAAAAL VOOR GTA IV komt morguh pas uit die andere is alleen maar een

ccc- (Catalyst Control Center) update, die andere is een Nieuwe Driver Voor Gta IV ik heb die namelijk al Gebruikt

en werd niet beter,!

dus.. jij moet eerst ff lezen ;)

-RecroMancer-

EDIT:Die Website staat al een HELE TIJD in me Favorieten dus hij is al oud ;)

Ik heb je topic even bekeken, maar je bent geen held in duidelijkheid verschaffen. Jij mag me dan nu een link geven met de bron waar in staat dat er morgen een nieuwe ATI driver verschijnt speciaal voor GTA IV, want dat lijkt me erg sterk.

en @ Dastard: Niet iedereen hiero kijkt ook op dat forum, dus om de GTA IV spelers op dit forum te informeren kan dus geen kwaad he? Waar slaat het dan op om zo'n reactie te plaatsen? is toch beter om mensen goed te informeren in deze tijden van complete chaos?

Delen op andere websites

rare vraag maybe

maar welke "option" moet je dan eigenlijk kiezen, ik heb "option1" gekozen

alleen maakt het wat uit

Thnx :tu:

Option bij wat?

je kan als naar de download site gaat uit twee "options" kiezen (tenminsten ik dan)

welke moet ik dan kiezen?

en wat moet je eigenlijk verder doen als je het de driver hebt geinstalleerd, moet het dan nog ergens in gezet worden of niet..

Bewerkt: door davesanandreas
Delen op andere websites

rare vraag maybe

maar welke "option" moet je dan eigenlijk kiezen, ik heb "option1" gekozen

alleen maakt het wat uit

Thnx :tu:

Option bij wat?

je kan als naar de download site gaat uit twee "options" kiezen (tenminsten ik dan)

welke moet ik dan kiezen?

en wat moet je eigenlijk verder doen als je het de driver hebt geinstalleerd, moet het dan nog ergens in gezet worden of niet..

Ja option 1, Option 2 is alles apart.

option 1 is alles in 1, het installeert zichzelf.

Hoeft em dus nergens in te zetten ofzow.

Als je em geïstalleerd hebt moet je pc restarten en dan open je CCC advanced, en dan ga je naar 3D, zet je Mipmap helemaal op Quality.

Greetz

Delen op andere websites

oke heb de ati patch geinstaleerd en gta loopt nu ineens , krijg niet meer de error resc10 maar kan hem nog steeds niet op high spelen met me ati radeon 3870x2 1gig ...... maar goed kan in ieder geval eindelijk is spelen na 8 dagen

Delen op andere websites

oke heb de ati patch geinstaleerd en gta loopt nu ineens , krijg niet meer de error resc10 maar kan hem nog steeds niet op high spelen met me ati radeon 3870x2 1gig ...... maar goed kan in ieder geval eindelijk is spelen na 8 dagen

Ik heb precies het tegenovergestelde na het installeren van de update krijg ik nu ineens de resc10 error terwijl dat daarvoor niet zo was weet iemand wat ik daaraan kan doen?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...