sytzedewitte Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Ik heb al een week GTA IV thuis liggen, alleen lukt het steeds niet om het spel te installeren. (deprimerend ) Ik heb het volgende probleem: - Het begin van de installatie gaat goed, RGSC wordt geinstalleerd en ik log netjes in - Dan begin ik de installatie (gaat verder ook goed) - Het DVD wisselen gaat ook goed En dan,,,,,,, gaat het fout. - Als ik aan het einde van de installatie CD2 moet verwisselen voor CD1 pakt hij hem niet. Als ik op ''ok'' druk blijft dat er maar staan.......- de installatie wordt dus niet voltooid maar blijft dus hier hangen. Zijn er dus mensen die een oplossing voor dit probleem weten? Alle hulp is welkom alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Loopt je computer echt vast of kan je nog van alles doen terwijl je daar op het einde bent? Je kan toch dacht ik ook browsen naar de schijf steekt. Misschien kun je even een andere map ''browsen'' en dan terug op disc 1 zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Log is NIET in by Social Club ? Gewoon installeren en niets anders doen Gratzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sytzedewitte Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 *OPGELOST* Als er meer mensen zijn met dit probleem, pm me maar. Want de oplossing is nogal moeijlijk (register herschrijven) GTA IV loopt als een zonnetje, maar ik heb het idee dat SLI niet wordt ondersteund Weer iets wat wel in die patch mag..... dus PM me maar als je ook dit probleem hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sidarta Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 *OPGELOST*Als er meer mensen zijn met dit probleem, pm me maar. Want de oplossing is nogal moeijlijk (register herschrijven) GTA IV loopt als een zonnetje, maar ik heb het idee dat SLI niet wordt ondersteund Weer iets wat wel in die patch mag..... dus PM me maar als je ook dit probleem hebt. hoi Sytze, ik snap volledig wat je bedoelt met frustratie , ik heb nl identiek hetzelfde probleem. Hoe ben je er uiteindelijk doorgeraakt?? Graag snel reactie, ik popel om er mee aan de slag te kunnen. greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swen92 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Ik heb al een week GTA IV thuis liggen, alleen lukt het steeds niet om het spel te installeren. (deprimerend )Ik heb het volgende probleem: - Het begin van de installatie gaat goed, RGSC wordt geinstalleerd en ik log netjes in - Dan begin ik de installatie (gaat verder ook goed) - Het DVD wisselen gaat ook goed En dan,,,,,,, gaat het fout. - Als ik aan het einde van de installatie CD2 moet verwisselen voor CD1 pakt hij hem niet. Als ik op ''ok'' druk blijft dat er maar staan.......- de installatie wordt dus niet voltooid maar blijft dus hier hangen. Zijn er dus mensen die een oplossing voor dit probleem weten? Alle hulp is welkom alvast bedankt! Ik heb het ook gehad hier de oplossing! je moet de DVD-rom opnieuw Selecteren. alle mapjes dichtklappen en dan opnieuw naar de DVD gaan en dan op ok klikken echt een frustrerende Bug of WTF dan ook maar zo moet het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sytzedewitte Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Ik heb al een week GTA IV thuis liggen, alleen lukt het steeds niet om het spel te installeren. (deprimerend )Ik heb het volgende probleem: - Het begin van de installatie gaat goed, RGSC wordt geinstalleerd en ik log netjes in - Dan begin ik de installatie (gaat verder ook goed) - Het DVD wisselen gaat ook goed En dan,,,,,,, gaat het fout. - Als ik aan het einde van de installatie CD2 moet verwisselen voor CD1 pakt hij hem niet. Als ik op ''ok'' druk blijft dat er maar staan.......- de installatie wordt dus niet voltooid maar blijft dus hier hangen. Zijn er dus mensen die een oplossing voor dit probleem weten? Alle hulp is welkom alvast bedankt! Ik heb het ook gehad hier de oplossing! je moet de DVD-rom opnieuw Selecteren. alle mapjes dichtklappen en dan opnieuw naar de DVD gaan en dan op ok klikken echt een frustrerende Bug of WTF dan ook maar zo moet het Zo werkt het dus niet hé, er zit een fout in je register. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swen92 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Ik heb al een week GTA IV thuis liggen, alleen lukt het steeds niet om het spel te installeren. (deprimerend )Ik heb het volgende probleem: - Het begin van de installatie gaat goed, RGSC wordt geinstalleerd en ik log netjes in - Dan begin ik de installatie (gaat verder ook goed) - Het DVD wisselen gaat ook goed En dan,,,,,,, gaat het fout. - Als ik aan het einde van de installatie CD2 moet verwisselen voor CD1 pakt hij hem niet. Als ik op ''ok'' druk blijft dat er maar staan.......- de installatie wordt dus niet voltooid maar blijft dus hier hangen. Zijn er dus mensen die een oplossing voor dit probleem weten? Alle hulp is welkom alvast bedankt! Ik heb het ook gehad hier de oplossing! je moet de DVD-rom opnieuw Selecteren. alle mapjes dichtklappen en dan opnieuw naar de DVD gaan en dan op ok klikken echt een frustrerende Bug of WTF dan ook maar zo moet het Zo werkt het dus niet hé, er zit een fout in je register. ik heb da toch ook gehad ofnieT:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sytzedewitte Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Ik heb al een week GTA IV thuis liggen, alleen lukt het steeds niet om het spel te installeren. (deprimerend )Ik heb het volgende probleem: - Het begin van de installatie gaat goed, RGSC wordt geinstalleerd en ik log netjes in - Dan begin ik de installatie (gaat verder ook goed) - Het DVD wisselen gaat ook goed En dan,,,,,,, gaat het fout. - Als ik aan het einde van de installatie CD2 moet verwisselen voor CD1 pakt hij hem niet. Als ik op ''ok'' druk blijft dat er maar staan.......- de installatie wordt dus niet voltooid maar blijft dus hier hangen. Zijn er dus mensen die een oplossing voor dit probleem weten? Alle hulp is welkom alvast bedankt! Ik heb het ook gehad hier de oplossing! je moet de DVD-rom opnieuw Selecteren. alle mapjes dichtklappen en dan opnieuw naar de DVD gaan en dan op ok klikken echt een frustrerende Bug of WTF dan ook maar zo moet het Zo werkt het dus niet hé, er zit een fout in je register. ik heb da toch ook gehad ofnieT:S ja maar blijkbaar niet hetzelfde probleem als ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.