davesanandreas Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 als ik mijn catalyst control center opstart dan krijg ik dit beeld kan iemand mij helpen aub?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Probeer de driver eens opnieuw te installeren, er is kennelijk iets fout gegaan als hij een bestand niet kan vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) als ik mijn catalyst control center opstart dan krijg ik dit beeldkan iemand mij helpen aub?? Probeer de driver eens opnieuw te installeren. Eerst de oude zooi verwijderen door bij het installatiescherm op uninstall te klikken, dan computer opnieuw opstarten en de nieuwe driver installeren door op install te klikken. EDIT: Tjerk was me voor! Bewerkt: 10 december 2008 door Toeterneus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 als k die driver eraf haal dan kan k control center alsnog niet gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 als k die driver eraf haaldan kan k control center alsnog niet gebruiken Gewoon even opnieuw van de site downloaden. Vervolgens op het exe bestand klikken. Bij een bepaald scherm kun je kiezen voor install of uninstall. Dan doe je eerst uninstall, verwijdert de oude driver, computer opnieuw opstarten, nu bij dfatzelfde scherm voor install klikken, gaat ie installeren, weer opnieuw opstarten en dan kun je als het goed is gewoon erin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harm85 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 check latest news nieuwe catalist driver http://www.gta4.net/news/index.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) deze waarschuwing krijg ik als 8.12 wil installeren wat bedoelen ze met de huidige versie en hoe kom ik daaraan? bedankt edit: weet niemand wat ik hiermee aan moet?? Bewerkt: 10 december 2008 door davesanandreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 weet niemand wat ik nu moet doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 weet niemand wat ik nu moet doen? gewoon op installeren klikken en dat vinkje bij world of warcraft uitzetten (tenzij je een probeerversie daarvan wil hebben, want dat is dat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.