Yohan Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 (bewerkt) FBI onderschept bergen illegale Nintendo producten Afgelopen woensdag heeft de FBI met 40 man een vijftal invallen gedaan in New York. Resultaat: vier Chinezen zijn opgepakt en 60.000 illegale consoles en superveel spellen als Donky Kong, Mario Bros en Duckhunt in zijn in beslag genomen. De vier gearresteerden worden er zelfs van verdacht dat ze tussen september en december vorig jaar zo’n 280.000 vervalste consoles hebben ingevoerd. Een paar undercover FBI-agenten, die zich als speelgoed distributeurs voordeden, ontdekten het illegale netwerk inclusief de overvolle pakhuizen met fake Nintendo spulletjes. 'Nintendo zal blijven vechten om samen met locale, nationale en internationale autoriteiten de game piraterij te lijf te gaan', aldus Nintendo, die natuurlijk superblij zijn met deze ontmanteling. De Amerikaanse FBI is de laatste tijd sowieso erg goed in vorm, want eerder deze maand hebben ze ook al een gast opgepakt die zich schuldig maakte aan auteursrechtschending. De man kreeg vijf jaar gevangenisstraf en een boete van $250.000 dollar... Bron: gamesindustry Bewerkt: 15 april 2005 door Yohan Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Haha dat word oppassen geblazen voor de gene die illegale Nintendo-spullen hebben. :lol: Reageren
Yohan Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Haha idd.. 250.000 is niet niks ouwe.. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 5 jaar voor illegale spellen? dat gaat me een beetje ver, en dan ook nog een boete? hij wou de game-industie van de ondergang redden, daarvoor arresteer je hem tovh niet? Reageren
Yohan Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Redden..? Neej dit is geen redden dit is illegaal.. , en ik zie die hele reddingsactie niet hoor.. :unsure: Reageren
Shorty_D Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 lol :lol: ik vind het kunne dat je voor jezelf een spel down maar dit soort praktijken daar moet echt wel tege opgetrede worde Reageren
Yohan Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2005 lol :lol: ik vind het kunne dat je voor jezelf een spel down maar dit soort praktijken daar moet echt wel tege opgetrede worde Nou niet helemaal mee eens qua downloaden... Maare idd dit kan echt niet.. :blink: Reageren
Bradley H. Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 5 jaar is precies goed en die 250.000 $ heeft hij vast wel Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 ik hoop dat dit andere illigale praktijken met games afschrikt Reageren
Bradley H. Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 ik hoop dat dit andere illigale praktijken met games afschrikt mmm... waarom ?, als jij hetzelfde voor de helft van de prijs kan krijgen goed toch ?, ik weet dat dat ilegaal is maar we moeten natuurlijk vooronzelf denken niet voor rockstar of andere spel-company Reageren
Yohan Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2005 ik hoop dat dit andere illigale praktijken met games afschrikt Jah cker maare volgens mij is er wel een hele zwendel aan consoles enz aan de gang want je hoort steeds meer van dit soort verhalen... En dan heb je ook nog de mensen die nu al hun PSP hebben uit pff The States of Japan voor een zogeheten spotprijs.. :rolleyes: Reageren
Yohan Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2005 ik hoop dat dit andere illigale praktijken met games afschrikt mmm... waarom ?, als jij hetzelfde voor de helft van de prijs kan krijgen goed toch ?, ik weet dat dat ilegaal is maar we moeten natuurlijk vooronzelf denken niet voor rockstar of andere spel-company Nou niet alleen voor jezelf denken want als het nog is goed uit de hand loopt met al die downloads... Dan zeggen de ''company's'' van we maken toch geen winst meer, duz we maken geen games meer.. daarom download/brand ik ook alleen maar oude games... Nieuwe moet geld aan verdiend worden om een mooi vervolg van in elkaar te zetten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.