Jump to content

Videokaart of Processor?


VonLeeuwen

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb GTA IV op de pc gekocht, maar hij werkt niet 100%. Ik kan beginnen met het spelen van het spel, maar vlak voor de auto waar ik in rijd, of als ik loop, voor het poppetje, zie ik een zwart lijntje, en daarachter is het donker. Daarachter zie je alleen nog maar wat lampjes van auto´s, en lampjes van gebouwen. Wat is er dan mis? Is dat mijn processor of videokaart o.i.d, of zijn mijn settings niet goed?

Ik heb Windows XP Prof,

Nvidia GeForce 7600GT,

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3800+ (2x)

Bedankt,

VonLeeuwen

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb GTA IV op de pc gekocht, maar hij werkt niet 100%. Ik kan beginnen met het spelen van het spel, maar vlak voor de auto waar ik in rijd, of als ik loop, voor het poppetje, zie ik een zwart lijntje, en daarachter is het donker. Daarachter zie je alleen nog maar wat lampjes van auto´s, en lampjes van gebouwen. Wat is er dan mis? Is dat mijn processor of videokaart o.i.d, of zijn mijn settings niet goed?

Ik heb Windows XP Prof,

Nvidia GeForce 7600GT,

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3800+ (2x)

Bedankt,

VonLeeuwen

Ik denk dat het aan je video kaart licht.

Er is een nieuwe update uit van een driver voor nvidea kijk maar op de gtaforum homepage.

Download/Install die upgrade dan zal hij wel goed draaie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...