VonLeeuwen Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Hallo, Ik heb GTA IV op de pc gekocht, maar hij werkt niet 100%. Ik kan beginnen met het spelen van het spel, maar vlak voor de auto waar ik in rijd, of als ik loop, voor het poppetje, zie ik een zwart lijntje, en daarachter is het donker. Daarachter zie je alleen nog maar wat lampjes van auto´s, en lampjes van gebouwen. Wat is er dan mis? Is dat mijn processor of videokaart o.i.d, of zijn mijn settings niet goed? Ik heb Windows XP Prof, Nvidia GeForce 7600GT, AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3800+ (2x) Bedankt, VonLeeuwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Hallo,Ik heb GTA IV op de pc gekocht, maar hij werkt niet 100%. Ik kan beginnen met het spelen van het spel, maar vlak voor de auto waar ik in rijd, of als ik loop, voor het poppetje, zie ik een zwart lijntje, en daarachter is het donker. Daarachter zie je alleen nog maar wat lampjes van auto´s, en lampjes van gebouwen. Wat is er dan mis? Is dat mijn processor of videokaart o.i.d, of zijn mijn settings niet goed? Ik heb Windows XP Prof, Nvidia GeForce 7600GT, AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3800+ (2x) Bedankt, VonLeeuwen Ik denk dat het aan je video kaart licht. Er is een nieuwe update uit van een driver voor nvidea kijk maar op de gtaforum homepage. Download/Install die upgrade dan zal hij wel goed draaie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Je processor. Je moet een 2.4 Ghz hebben, jij hebt 2 Ghz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VictorIV Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Je processor. Je moet een 2.4 Ghz hebben, jij hebt 2 Ghz. 't ligt aan allebei: Videokaart moet minimaal 7900GS zijn met 512 MB en processor (als je 2,0 hebt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VonLeeuwen Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Ok mensen, bedankt. Ik ga binnenkort nieuwe videokaart kopen, dus komt mooi uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Klopt. ik las 7900GT, maar het is een 7600GT. Dan licht het idd aan beide Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Je processor. Je moet een 2.4 Ghz hebben, jij hebt 2 Ghz. 't ligt aan allebei: Videokaart moet minimaal 7900GS zijn met 512 MB en processor (als je 2,0 hebt) videokaart moet minimaal 256 mb zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Ik denk nergens aan. Als je ff een nieuwe driver download van nvidia en wacht tot de patch die R* uit gaat brengen dan zou ie het gewoon moeten doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.